آشنایی با پرینتر Brother MFC-J460DW

پرینتر Brother MFC-J460DW جوهر افشان، همانند نمونه های قبلی دستگاهی چندکاره است که می تواند فکس، کپی و اسکن را در کنار چاپ دوطرفه انجام دهد.

 یک صفحه نمایش رنگی ۱٫۸ اینچی است که به راحتی تنظیمات، فیدر سند اتوماتیک و پشتیبانی از چاپ دوطرفه را مدیریت می کند. این وعده چاپ سرعت تا ۱۲ صفحه در دقیقه با استفاده از تنها سیاه و سفید و تا شش صفحات در دقیقه با استفاده از رنگ.

در خصوص قابلیت های اتصال هم باید بگوییم که چاپگر برادر دارای یک پورت USB برای اتصال به کامپیوتر و یک پورت Ethernet برای اتصال سیمی به شبکه محلی است و برای ارسال دستور چاپ از راه دور هم می توان از Wi-Fi Direct استفاده کرد ضمن آنکه این دستگاه از Apple AirPrint، Google Cloud Print و چندین سرویس دیگر پشتیبانی می کند.

با MFC-J460DW، مجموعه ای رایگان از اپلیکیشن ها برای دستگاه های تلفن همراه ارائه می شود که امکان چاپ تصاویر از فیس بوک، گوگل درایو، Dropbox و دیگر خدمات مبتنی بر ابر را فراهم می کند.

آشنایی با پرینتر Brother MFC-J460DW -2

همچنین پرینتر Brother MFC-J460DW ارزان قیمت، شامل برنامه‌های داخلی برای اضافه کردن تنظیمات خاص به چاپ یا ایجاد اسناد اداری قابل‌ویرایش از طریق اسکن است.

حداکثر رزولوشن چاپ رنگ: ۶,۰۰۰ × ۱,۲۰۰ dots per inch
حداکثر وضوح سیاه چاپ: ۶,۰۰۰ × ۱,۲۰۰ dots per inch
اسکنر حداکثر رزولوشن: ۲,۴۰۰ × ۱,۲۰۰ dots per inch
وضوح کپی (متن سیاه): ۲,۴۰۰ × ۱,۲۰۰ dots per inch
وضوح کپی (متن رنگ و گرافیک): ۲,۴۰۰ × ۱,۲۰۰ dots per inch

…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *