بیانیه کی روش : بازیکنان پرسپولیس جز فیفادی دعوت نمی شوند

بیانیه کی روش ؛ سرمربی تیم ملی درباره اتفاقات اخیر بیانیه ای صادر کرد.

 بیانیه کی روش : بازیکنان پرسپولیس جز فیفادی دعوت نمی شوند

بیانیه کی روش ؛ سرمربی تیم ملی درباره اتفاقات اخیر بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش Xmarmooz و به نقل از کاپ، کارلوس کی روش درباره اتفاقات اخیر و منازعه خود با برانکو توضیحاتی ارائه کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بیانیه کی روش ؛

دوستان عزیز،
پس از اینکه آقای برانو ایوانکوویچ نظر خود را درباره تیم ملی اعلام کرد، من هم تصمیم گرفتم تا هفت بازیکن پرسپولیسی حاضر در کمپ تیم ملی در دبی را مرخص کنم.
این تصمیم من به دو علت انجام شد:
1-این را می دانیم که این اردو در برنامه های فیفا جایی ندارد، و درک می کنیم که آقای برانکو ایوانکوویچ حاضر نیستند با برنامه های آماده سازی تیم ملی همراهی داشته باشند. می خواهم این موضوع را روشن کنم که آقای ایوانکوویچ نمی تواند موفقیت و یا شکست های خود را به من و یا تیم ملی نسبت دهد.
2-می خواهم هفت بازیکن پرسپولیسی حاضر در اردو را به خاطر فشار وارده از سوی آقای ایوانکوویچ آزاد سازم.

همانطور که گفتم، کمپ تمرینی ما در دبی توسط فدراسیون فوتبال ایران، سازمان لیگ و همچنین باشگاه ها تایید شده بود. هدف این بود که صعود به جام جهانی صورت پذیرد. برنامه آماده سازی، با وجود محدودیت هایی که از آنها آگاهی داریم، ما را به صدر جدول گروه مقدماتی رساند. اردوهای تمرینی مثل این در دبی، برای پیشرفت بازیکنان و تیم ما حیاتی هستند.
مشخص است که این برنامه به کار خود ادامه خواهد داد. ما همیشه به منافع باشگاه ها احترام می گذاریم. در اکثر کشورهای دنیا توافق میان باشگاه ها و تیم های ملی یک مسئله معمول است. متاسفانه، با وجود ناهماهنگی و عدم احترام آقای برانکو ایوانکوویچ به تیم ملی و سرمربی آن، امکان به توافق رسیدن با او را غیر ممکن کرده است.
با این حال، این موضوع ما را از رسیدن به چیزهایی که مهم می پنداریم باز نمی دارد، و آن هم دفاع از بازیکنان و تعادل در تیم ملی است. برای همین هم، تا وقتی که آقای برانکو ایوانکوویچ موضع خود را تغییر ندهد، بازیکنان پرسپولیس بجز فیفا دی به تیم ملی دعوت نخواهند شد.

به غیر از این لازم است توجه مردم ایران را به این موضوعات جلب کنم:
1- این خیلی عادی است که مربی ها تیم های ملی را به خاطر مشکلاتشان سرزنش کنند. در این مسیر آقای ایوانکوویچ یکی دیگر از افرادی است که این کار را کرده است.
2- این هم حتی عادی است که مربیان هواداران باشگاه را مقابل رهبران تیم ملی قرار دهند. یک بار دیگر آقای ایوانکوویچ هم این را امتحان کرده و اولین کسی نبوده که این کار را کرده است.
3- آقای ایوانکوویچ می تواند هرچه می خواهد بگوید و من به کارم ادامه می دهم و بهترین تلاشم را برای تیم ملی و فوتبال ایران می کنم، با احترام به همه باشگاه ها از جمله پرسپولیس.
4- در پایان من معتقدم مردم می دانند چه اتفاقی در حال رخ دادن است و نمایش های آتش زای آقای ایوانکوویچ فقط خودش را می سوزاند.
دوستان عزیز،
اجازه دهید تکرار کنم، مهم است برای این تصمیم روی هدف خودمان تمرکز کنیم: باید بگویم که آقای ایوانکوویچ نمی تواند موفقیت و یا شکست های خود را به من و یا تیم ملی نسبت دهد. و برای دفاع از بازیکنانمان. همین.
با آرزوی بهترین ها.
کارلوس کیروش.


[maxbutton id="4" ] [maxbutton id="8" ] [maxbutton id="5" ] [maxbutton id="10" ] [maxbutton id="11" ] 

[useful_banner_manager banners=9 count=1]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *