تکذیب هانیه توسلی برای بازی در فیلم پولاد کیمیایی

بعد از انتشار خبر حضور هانیه توسلی در اولین فیلم به کارگردانی پولاد کیمیایی، امروز توسلی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود این خبر را تکذیب کرد و ابراز امیدواری کرد که در فضای مجازی به جای اخبار کذب، اخبار معتبر و تایید شده منتشر شود.

هفته آینده فیلم «قاتل اهلی» ساخته مسعود کیمیایی با بازی پولاد کیمیایی در سینماهای کشور به روی پرده خواهد رفت. همزمان با اکران این فیلم، خبرهایی از ساخت فیلمی به کارگردانی پولاد کیمیایی منتشر می‌شود.

پیش از این اخباری مبنی بر حضور امین حیایی و سعید راد در «لکنت» پولاد کیمیایی منتشر شده بود اما دیروز یک کانال تلگرامی از هانیه توسلی و علی انصاریان به عنوان بازیگران جدید این فیلم سینمایی نام برد.

با گذشت کمتر از 24 ساعت از انتشار این خبر، هانیه توسلی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، حضورش در فیلم «لکنت» را تکذیب کرد و نوشت که انتشار این خبر نادرست باعث شگفتی او شده است. او تاکید کرده که هنوز فیلمنامه فیلم پولاد کیمیایی هم نخوانده و قراردادی در کار نیست.

پولاد کیمیایی در سال 94 ساخت فیلم «معکوس»را با بازی رضا یزدانی آغاز کرد که در نیمه راه تولید آن متوقف شد. حین فیلمبرداری اختلاف میان او یزدانی خبرساز شده بود.

icinema

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *