خردشدن عجیب لنز دوربین پشت گلکسی اس7 / دردسر جدید سامسونگ

خردشدن عجیب لنز دوربین پشت گلکسی اس7 ؛ قطعاً یکی از شرکت هایی که از فرا رسیدن سال 2017 میلادی خشنود است، سامسونگ است. چرا که 2016 اتفاقات و ماجراهای عجیب و غریب زیادی را برای این کمپانی کره ای به وجود آورده بود. 

خردشدن عجیب لنز دوربین پشت گلکسی اس۷ / دردسر جدید سامسونگ

قطعاً یکی از شرکت هایی که از فرا رسیدن سال 2017 میلادی خشنود است، سامسونگ است. چرا که 2016 اتفاقات و ماجراهای عجیب و غریب زیادی را برای این کمپانی کره ای به وجود آورده بود. 

خردشدن عجیب لنز دوربین پشت گلکسی اس7 : البته شروع آن با معرفی گلکسی اس 7 و اس 7 اج بسیار خوب بود، چرا که این دو خیلی زود تبدیل به بهترین پرچم داران اندرویدی شدند. پس از آن، بسیاری از طرفداران این شرکت منتظر گلکسی نوت 7 بودند که قرار بود برای اولین بار با برخورداری از استاندارد IP68، به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب، دوام بیاورد. اما در حین ساخت این محصول، مهندسان سامسونگ تصمیم گرفتند تا باتری آن را کمی باریک تر طراحی کنند، هرچند فضای مناسب برای قرار گرفتن باتری در این فبلت وجود نداشت و فشار زیادی به برخی سلول های آن می آمد که همین امر موجب گشت تا باتری ها منفجر شوند و شکستی بسیار تلخ از این گوشی ها برای این شرکت به جای بماند.

خردشدن عجیب لنز دوربین پشت گلکسی اس7 : در آخرین روز از سال 2016، اتفاقی دیگر گریبانگیر سامسونگ شده و آن مربوط به دوربین پشتی گوشی گلکسی اس 7 می شود. در ماجرایی که هفته پیش در Consumerist منتشر شده بود، آمده که یکی از مالکان گلکسی اس 7 به نام Sean از خواب بیدار شده و دیده شیشه دوربین پشت گوشی او با وجود اینکه گوشی در طول شب در قاب بوده و دست نخورده، اما شکسته شده است.

جالب است بدانید که این مورد توسط کاربران دیگر این محصول نیز در بخش مربوط به مشتریان در سایت سامسونگ اشاره شده است. سامسونگ در جواب برخی از پست ها گفته که این تنها یک حادثه بوده و مربوط به تمامی گلکسی های اس 7 نمی شود. این در حالیست که بعد از ان پاسخ سامسونگ، 22 صفحه شکایت از همین مورد به چشم می خورد.

خردشدن عجیب لنز دوربین پشت گلکسی اس۷ دردسر جدید سامسونگ

با وجود اینکه برخی کاربران ترجیح دادند 70 دلار برای تعمیر دوربین پشت گوشیشان پرداخت کنند، اما این مشکل می تواند راهکار قانونی هم داشته باشد. یکی از این کاربران شاکی که Keller Rohrback L.L.P نام دارد، به دنبال این است که با مالکان گلکسی اس 7 که دوربین پشت گوشیشان بدون آن که دست بخورد شکسته شده، صحبت کند و از آن ها بخواهد که حقشان را از طریق قانونی از سامسونگ بگیرند. متن گفته او چنین است:

خردشدن عجیب لنز دوربین پشت گلکسی اس7 : تعدادی از مشتریان اعلام کردند که شیشه مربوط به دوربین پشتی گوشیشان بدون آنکه فشاری از بیرون به آن وارد شود، شکسته شده و همین امر موجب شده در مرکز دوربین دایره ای به وجود بیاید که انگار به آن گلوله ای شلیک شده است. با وجود این که تعداد شکایات از این مورد کم نبوده، سامسونگ از قبول مسئولیت آن سر باز زده و از آن ها خواسته با وجود این که گوشیشان هنوز تحت گارانتی است، اما به تعمیر دوربین فکر کنند و هزینه کنند، چرا که این مشکل خودشان است.

خردشدن عجیب لنز دوربین پشت گلکسی اس۷ دردسر جدید سامسونگ

سامسونگ متوجه است که دوربین با کیفیت، یکی از ویژگی های مهم در هر گوشی به حساب می آید و از طریق همین ویژگی توانسته گلکسی اس 7 را نیز تبلیغ کند. بدون یک دوربین خوب، گوشی تنها در برخی بخش ها می تواند کارایی داشته باشد و این که سامسونگ از قبول مسئولیت این اتفاق شانه خالی کرده و حاضر نیست آن را تعمیر کند یا مبلغ گوشی معیوب را به کاربران بازپرداخت کند، باعث می شود تا مشتریان و کاربران با این شرکت درگیر شوند. 

 

باید منتظر باشیم و ببینیم درگیری های بین کاربران شاکی و سامسونگ در سال جدید به کجا ختم خواهد شد.

منبع : techshot


[maxbutton id="4" ] [maxbutton id="8" ] [maxbutton id="5" ] [maxbutton id="10" ] [maxbutton id="11" ] 

[useful_banner_manager banners=9 count=1]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *