شاهین صحرا شبیه رنه گید نیست!

رنه‌گید شاهین صحرا نام مدل جدید جیپ است که پیش‌تر آن‌را با حجم بزرگ و طراحی خاص می‌شناختیم اما در مدل ارائه شده از طرف کمپانی بدون اغراق باید بگوییم که هیچ جذابیتی به چشم نمی‌خورد.

رنه‌گید شاهین صحرا نام مدل جدید جیپ است که پیش‌تر آن‌را با حجم بزرگ و طراحی خاص می‌شناختیم اما در مدل ارائه شده از طرف کمپانی بدون اغراق باید بگوییم که هیچ جذابیتی به چشم نمی‌خورد. اگرچه جیپ کماکان امکانات آفرود را برای این ریزجثه در نظر گرفته و قدرت آن نیز کاملا مشهود است،‌ اما خودروهای آفرودی امروزه از طراحی ویژه‌ای برخوردار هستند که در شاهین صحرا گویی بیشتر خانواده‌ها مدنظر طراحان بوده‌اند تا جوانان مشتاق هیجان.

رنه‌گید جدید خودرویی پنج‌نفره است که در دسته خودروهای هاچ‌بک چهار در قرار می‌گیرد. موتور به‌کار رفته در این مدل نیز توانایی تولید ۱۸۰ اسب‌بخار را داراست و گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک قدرت را به هر چهار چرخ می‌رساند. جالب است بدانید در شتاب‌گیری‌های انجام شده،‌ صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت آن زمان بیش از ۱۰ ثانیه را نشان می‌دهد. گفتنی است قیمت در نظر گرفته‌شده برای این خودرو بالا بوده و از نقدهای وارد‌شده به آن نیز همین مورد است.

اخبار خودرو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *