فراخوان مجدد سامسونگ ؛ خطر انفجار 2/8 میلیون ماشین لباسشویی سامسونگ

سامسونگ فراخوان جمع آوری ۲٫۸ میلیون دستگاه لباسشویی معیوب خود در آمریکا را که احتمال انفجار آن ها وجود دارد، صادر کرده است. پس از انفجار گوشی های گلکسی نوت ۷، این اتفاق نیز به شدت اعتبار این شرکت بزرگ را خدشه دار کرد.

فراخوان مجدد سامسونگ ؛ خطر انفجار ۲/۸ میلیون ماشین لباسشویی سامسونگ

 

شرکت سامسونگ که مدتی پیش مجبور شد ۲٫۵ میلیون دستگاه گوشی گلکسی نوت ۷ عرضه شده را جمع آوری کند، اعلام کرد که به زودی ۲٫۸ میلیون دستگاه ماشین لباسشویی های با ظرفیت بالای خود را در آمریکا به دلیل مسائل ایمنی جمع آوری می کند؛ زیرا احتمال انفجار این ماشین لباسشویی ها وجود دارد.

سازمان ایمنی محصولات مصرفی آمریکا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که ممکن است قسمت بالایی این ماشین لباسشویی ها در حین استفاده از آن ها به صورت ناگهانی از بالای آن ها جدا شود و خسارات جبران ناپذیری را به وجود آورد.

این فراخوان جمع آوری شامل ماشین لباسشویی هایی می شود که از تاریخ مارچ ۲۰۱۱ تا نوامبر ۲۰۱۶ تولید شده اند.

سامسونگ تاکنون گزارش ۹ مورد آسیب دیدگی در رابطه با این موضوع را دریافت کرده است که شامل شکستگی فک، آسیب دیدگی شانه و آسیب های این چنینی دیگر می شود.

سامسونگ گه بزرگترین شرکت تولید کننده گوشی در جهان است، مدتی پیش هم مجبور شد تعدادی زیادی از گوشی های گلکسی نوت ۷ خود را که احتمال انفجار آن ها بسیار بالا بود، جمع آوری کند.

سامسونگ با انتشار بیانیه ای در مطبوعات اعلام کرد که افرادی که این ماشین لباسشویی های معیوب را خریداری کرده اند، هم می توانند از خدمات یک ساله پس از فروش سامسونگ استفاده کنند که طبق تعهدات شرکت در رابطه این خدمات، کارشناسان فنی سامسونگ این ماشین لباسشویی ها را در منازل مشتریان، با تقویت کردن قسمت بالایی آن ها به صورت رایگان تعمیر می کنند و هم می توانند یک ماشین لباسشویی جدید با برند سامسونگ و یا هر برند دیگری را با تخفیف تحویل بگیرند. سامسونگ اعلام کرده است که این تخفیف بر اساس تاریخ ساخت و مدل ماشین لباسشویی معیوب اعمال خواهد شد.

این اتفاق بعد از انفجار گوشی های گلکسی نوت ۷ بدشانسی بزرگی برای سامسونگ محسوب می شود و اعتبار این شرکت را شدیدا زیر سوال برده است. این شرکت اعلام کرده است مشتریانی که باز هم لباسشویی های جدید سامسونگ را برای خرید انتخاب کنند؛ بیش از ۱۵۰ دلار هدیه برای وفاداری به این برند دریافت خواهند کرد.

منبع: کلیک

 

________________________________________________________________________________________

[maxbutton id=”3″]

________________________________________________________________________________________

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *