قهر همسر برانکو ؛ بعد از قهر، خانواده دستیارانش به ایران می آیند

قهر همسر برانکو : پیش از این در بازی‌های حساسی چون دربی یا بازی پایانی لیگ همسر و فرزندان برانکو ایوانکوویچ به‌تناوب به ایران می‌آمدند تا این بازی‌ها را از نزدیک مشاهده کنند.

پیش از این در بازی‌های حساسی چون دربی یا بازی پایانی لیگ همسر و فرزندان برانکو ایوانکوویچ به‌تناوب به ایران می‌آمدند تا این بازی‌ها را از نزدیک مشاهده کنند.

قهر همسر برانکو

به گزارش ” xmarmooz.com ” در دیدار پایانی پرسپولیس مقابل راه‌آهن در فصل گذشته علی اکبر طاهری و عوامل باشگاه کم‌کاری کردند تا همسر برانکو نتواند در استادیوم آزادی از نزدیک بازی را تماشا کند و همین موضوع ناراحتی برانکو را به همراه داشت به‌طوری‌که “وسنا” همسر برانکو به همراه رضا چلنگر در هتل المپیک نگاه کرد.

 

پس از این ماجرا با اینکه سرمربی پرسپولیس محل اقامتی مستقل پیدا کرد اما خانواده ایوانکوویچ دیگر به ایران نیامدند و حالا هم برای دربی 84 حاضر نشدند برای روحیه دادن به پدر خانواده خود را کنار وی برسانند.

 

قرار است به جای خانواده برانکو، خانواده چوک و مارکو، دستیار اول و بدنساز پرسپولیس برای دربی 84 به تهران بیایند. با توجه به اتفاقات سال گذشته بعید به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس بتواند شرایطی را فراهم کند تا آنها دربی را از نزدیک تماشا کنند.

روزنامه گل

[the_ad id=”1833″]

[the_ad id=”1836″]

[useful_banner_manager banners=33 count=1]

[useful_banner_manager banners=34 count=1]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *