Aura هدایت کوآدکوپتر با حرکات دست

Aura : دستگاه های کنترل از راه دور در انواع و اقسام مختلف دیده می شوند، امروزه تلاش کمپانی ها بر این مسئله است که این دستگاه ها هرچه کوچک تر شود، امروز شاهد دستکشی هستیم که شما با پوشیدن آن می توانید کوادکوپتر خود را با حرکات دست کنترل کنید. 

هواپیماهای بدون سرنشین اسباب بازی، هلی شات ها، کوادکوپتر ها همه در حال پیشرفته شدن هستند. این دستگاه ها همه دارای کنترل از راه دور هستند و کنترل از راه دور در واقع جز جدا نشدنی از آن ها است. شاید مهم تر از خود هواپیمای بدون سرنشین کنترل از راه دور آن باشد که در درست کاربر است و کاربر با دکمه ها و علامت هایی روی آن مواجه است.

در نمایشگاه اسباب بازی نیویورک ۲۰۱۷، LocoRobo از هواپیمای بدون سرنشینی رونمایی کرد که این هواپیما کنترل از راه دور با دکمه های فراوانی ندارد و کاربر تنها با پوشیدن دستکش مخصوص برای هدایت این کوادکوپتر می توانید آن را از فواصل دور هدایت کند.

هدایت کوآدکوپتر با حرکات دست 

به نقل از کلیک، داشتن دستکش باقابلیت کنترل کوادکوپتر به این معنا نیست که شما دیگر تصادف نمی کنید، احتمال تصادف با این نوع از کنترل از راه دور ها بیشتر نیز شده است، به همین دلیل کمپانی میله های فلزی قفس مانندی در اطراف این کواد کوپتر تعبیه کرده است تا در صورت برخورد با دیوار و هر جسمی که در سر راهش قرار داشت، آسیب و صدمه جدی نبیند.

این هواپیمای بدون سرنشین Aura نام دارد و هنوز در دست تولید انبوه است، قیمت احتمالی Aura از ۱۰۰ تا ۱۳۰ دلار متغیر است و هنوز تصمیم قطعی برای قیمت این کوادکوپتر گرفته نشده است. 

Aura هدایت کوآدکوپتر با حرکات دست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *