گوشی هوشمند Asus ZenFone AR در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد

گوشی هوشمند Asus ZenFone AR ؛ شرکت تایوانی ایسوس در نمایشگاه CES 2017 محصولات جدیدی از جمله لپتاپ و گوشی‎ های هوشمند را معرفی کرد

گوشی هوشمند Asus ZenFone AR در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد

گوشی هوشمند Asus ZenFone AR ؛ شرکت تایوانی ایسوس در نمایشگاه CES 2017 محصولات جدیدی از جمله لپتاپ و گوشی‎ های هوشمند را معرفی کرد.  ZenFone 3 یکی از گوشی‎ های هوشمند جدید این شرکت است که به دوربین دوگانه مجهز شده است. اما گل سر سبد محصولات این شرکت ZenFone AR خواهد بود که با ویژگی ‎ها و قابلیت‎ های بسیار پیشرفته عرضه خواهد گردید. در ادامه به مشخصات ZenFone AR می پردازیم.

نگاهی نزدیک به گوشی هوشمند Asus ZenFone AR

این محصول از سری گوشی‎ های پروژه Tango گوگل به شمار می ‎رود و اولین محصول این سری با پشتیبانی از پلتفرم DayDream VR است که از ۸ گیگابایت حافظه رم بهره می‎ برد.

بر خلاف دیگر محصول عضو خانواده تانگو یعنی Phab 2 Pro لنوو، در مشخصات ZenFone AR شاهد طراحی بسیار باریکتر و زیباتر هستیم که در دست گرفتن آن را آسان ‎تر و لذت بخش‎ تر کرده است. این دستگاه با حاشیه تمام فلزی طراحی گردیده است و قسمت پشتی آن با چرم بسیار نرم روکش شده است.

در قسمت پشتی شاهد چندین سنسور مختلف هستیم که شامل سنسور دوربین ۲۳ مگاپیکسلی هم می ‎شود. حجم زیاد سنسورها در پشت دستگاه ایسوس را وادار کرده است تا سنسور اثر انگشت را به قسمت جلویی دستگاه منتقل کند. این اولین بار در نسل‎ های اخیر گوشی ‎های ایسوس است که شاهد کلید هوم فیزیکی هستیم.

نگاهی نزدیک به گوشی هوشمند Asus ZenFone AR

پروژه تانگو گوگل مختص به واقعیت افزوده است. محصولات مجهز به سنسورهای این پروژه می ‎توانند عمق اتاق را اندازه‎ گیری کنند و فاصله خود را تا اشیاء مختلف محاسبه کنند. به همین دلیل این محصولات به گزینه‎ ای مناسب برای اپلیکیشن ‎ها و بازی ‎های واقعیت افزوده تبدیل می ‏شوند. در حال حاضر بیش از ۳۰ اپلیکیشن واقعیت افزوده بر روی گوگل پلی استور موجود است و انتظار می ‎رود در سال جاری تعداد بیشتری از آن‎ ها عرضه گردد.

گوشی هوشمند Asus ZenFone AR

از دیگر مشخصات ZenFone AR می ‎توان به صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با پنل AMOLED و رزولوشن QHD به همراه پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ و ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم اشاره کرد. ایسوس از سیستم خنک کننده مبتنی بر بخار برای تنظیم دمای این گوشی استفاده کرده است. ZenFone AR از پلتفرم واقعیت مجازی DayDream گوگل هم پشتیبانی خواهد کرد و همراه با اندروید ۷٫۰ نوقا عرضه می‎ شود.

باید انتظار عرضه این محصول را در ربع دوم سال میلادی جاری داشته باشیم. تاکنون قیمت آن مشخص نشده است.

منبع خارجی: Androidauthority

منبع داخلی : barsam


[maxbutton id="11" ] [maxbutton id="4" ] [maxbutton id="5" ] [maxbutton id="8" ] [maxbutton id="10" ] [maxbutton id="12" ] [maxbutton id="13" ] [maxbutton id="14" ] [maxbutton id="15" ] [maxbutton id="16" ] [maxbutton id="17" ] 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *