اپل آیپد ارزان قیمت 9/7 اینچی خود را با قیمت کمتر از 300دلار عرضه می کند!

 طبق شایعات و اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد اپل قصد دارد یک آیپد ارزان قیمت 9.7 اینچی را با قیمت کمتر از 300 دلار به عموم عرضه کند.

اپل پس از سال‌ها افت فروش، اواخر سال جاری توانست جبران مافات کند و با رشد فروش روبه‌رو شود و در سه‌ماهه دوم امسال درآمد سالیانه خود را افزایش داده و سود خود را از 6 به 12 درصد افزایش دهد.

در سه‌ماهه آخر امسال نیز فروش آیپد در مقایسه با همین بازه زمانی در سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است. همین رشد فروش شایعاتی را بر سر زبان‌ها انداخته که خبر از احتمال معرفی یک آیپد جدید 9.7 اینچی ارزان‌تر توسط اپل در سال آینده میلادی می‌دهد.

احتمال می‌رود آیپد ارزان قیمت اپل 70 دلار ارزان‌تر از نسخه فعلی موجود در بازار باشد که در ماه مارس امسال معرفی‌شد و 329 دلار قیمت داشت.

اپل احتمالا با معرفی آیپد ارزان قیمت خود در سال 2018 قصد دارد امپراتوری خود در بازار تبلت ها را ادامه دهد. این شرکت سه ماه گذشته بیش از 10.3 میلیون تبلت در سراسر جهان فروخته است. بیشترین میزان فروش اپل متعلق به آیپدهای ارزان قیمت بوده و شاید به همین دلیل است که این شرکت قصد معرفی آیپدهای ارزان‌تر را دارد.

نکته جالب‌توجه درباره آیپدهای اپل این است که کاربران تبلت های اپل در مقایسه با کاربران گوشی‌های آیفون دیرتر تبلت خود را تغییر داده و ارتقا می‌دهند؛ این در حالی است که کاربران آیفون هر 2 تا 3 سال یکبار آیفون خود را ارتقا داده و گوشی هوشمند جدیدتری خریداری می‌کنند.

اپل آیپد ارزان قیمت 97 اینچی خود را با قیمت کمتر از 300دلار عرضه می کند!

اپل امیدوار است با کم کردن قیمت آیپدهای خود آن دسته از کاربرانی که دیربه‌دیر اقدام به تغییر تبلت و گجت های خود می‌کنند را راضی نگه‌داشته و متقاعد به تغییر تبلتشان کند، آیپد 9.7 اینچی سال آینده اپل قیمتی کم‌تر از 300 دلار خواهد داشت تا بدین‌وسیله کاربران تبلت های قدیمی خود را به ارتقا متقاعد کند.

اپل علاوه بر کاربران همیشگی‌اش برای تولید آیپد ارزان قیمت آینده خود بر روی بخش‌های صنعتی و خدماتی نیز تأکید ویژه‌ای دارد.

هنوز هیچ‌گونه مشخصاتی از این تبلت احتمالی منتشر نشده است و باید منتظر ماند و دید آیپد ارزان قیمت اپل چه ویژگی‌هایی خواهد داشت. 

منبع: BGR

click.ir

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *