اپل فقط 45000 آیفون ایکس خواهد فروخت!

تا کنون گزارش و پیش بینی های بسیاری بابت عدم توانایی اپل در آماده سازی سفارش های iPhone X در سرتاسر دنیا منتشر شده، ما در این متن به منابعی اشاره می کنیم که از صحت این اتفاق اطلاع می دهند و گویای این هستند که متاسفانه اپل توانایی پوشش فروش همیشگی محصولاتش را در آیفون X نخواهد داشت.

DigiTimes به نقل از Xinhuanet.com امروز مخابره کرد که کمپانی Foxconn که مسئولیت تولید و مونتاژ محصولات اپل در چین را بر عهده دارد تنها ۴۶۵۰۰ دستگاه آیفون X را می تواند برای فروش در اختیار خرده فروشان سرتاسر دنیا قرار دهد!

بسیار واضح ایت که این تعداد از تعداد هدف گذاری ۱۰۰٫۰۰۰ تایی که پیش از این تایید شده بود بسیار کمتر بوده و گویا عمده مشکلات پیش رو در این باره بر سر تولید دوربین TrueDepth است!

همانطور که اشاره شد مشکل اصلی در فرآیند تولید آیفون ایکس، پروژکتور نقطه ای تعبیه شده در دوربین جلویی است. طبق اطلاعات کنونی ما این پرژکتور طوری طراحی شده که می تواند ۳۰٫۰۰۰ نقطه روی چهره کاربر ایجاد کند و با این حجم از داده طرحی ۳D از چهره فرد را برای تایید هویت و همچنین سیستم های واقعیت افزوده و البته امکاناتی نظیر Animoji فراهم خواهد کرد.

هفته گذشته هم Nikkei Asian Review در بررسی منتشر شده از این مولفه به عنوان مانع اصلی Foxconn در فرایند تولید آیفون های جدید نام برده بود.

اپل فقط 45000 آیفون ایکس خواهد فروخت!-2

سیستم دوربین TrueDepth که امکان شناسایی چهره یا همان Face ID را در اختیار کاربر قرار می دهد، به عنوان مشخص ترین ویژگی آیفون X ذکر شده است، چرا که تمامی عملیات های امنیتی دستگاه مثل قفل کردن، باز کردن قفل و البته پرداخت های آنلاین از طریق این امکان صورت خواهد گرفت.

DigiTimes در ادامه می گوید هدف تولید Foxconn تعداد ۴۰۰٫۰۰۰ دستگاه است. اپل پیش از این تاریخ ۲۷ اکتبر را برای ثبت پیش سفارش آیفون X اعلام کرده و طبق وعده های داده شده اولین سری از این تلفن همراه از ۳ نوامبر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

netnevesht

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *