اچ پی لپ تاپ های جدید خود را برای رقابت با سرفس و مک بوک ایر معرفی کرد

اچ پی امروز از مدل های ارتقا یافته لپ تاپ های پیشین خود رونمایی کرد که در این میان دو محصول جدید به صورت مستقیم با سری سرفس مایکروسافت رقابت خواهند داشت.

در وهله اول اچ پی نسخه ارتقا یافته لپ تاپ Spectre x2 را معرفی کرد. این دستگاه در واقع یک تبلت تبدیل شونده بوده که در صورت نیاز کیبورد آن جدا می شود و رقیب سرفس پرو ردموندی ها خواهد بود. محصول مذکور بر خلاف نسل پیشین که به پردازنده های نه چندان قدرتمند Core M مجهز بود، از اینتل Core i برخوردار است که به معنای عمر باتری کمتر، گرم شدن بیشتر و در عوض کارایی بالاتر خواهد بود.

از دیگر مشخصات سخت افزاری نسخه ارتقا یافته Spectre x2 می توان به نمایشگر 12 اینچی با رزولوشن 3000 در 2000 پیکسل، حافظه ذخیره سازی 360 گیگابایتی SSD و دو پورت USB-C اشاره کرد. همچنین باید عنوان کرد که اچ پی وعده طول عمر باتری 8 ساعتی را برای لپ تاپ تازه خود به علاقه مندان داده است.

اچ پی لپ تاپ های جدید خود را برای رقابت با سرفس و مک بوک ایر معرفی کرد Spectre x2 Envy 13 -1

اما گجت مهم دیگری که امروز HP پرده از رخ آن برداشته، نسخه ارتقا یافته Envy 13 است. امسال هم کمپانی سازنده موفق شده با ظرافت بیشتری این محصول را طراحی کند و به سبب کاهش حاشیه های نمایشگر، حدود 2 سانتی متر از طول و 1 سانتی متر از عرض آن کاسته شده است.

اچ پی لپ تاپ های جدید خود را برای رقابت با سرفس و مک بوک ایر معرفی کرد Spectre x2 Envy 13 -2

همچنین لازم است بدانید که Envy 13 جدید از پردازنده های کیبی لیک اینتل بهره برده و در کنار آن یک پنل 13.3 اینچی 1080p، رم 8 گیگابایتی، فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی SSD پیکره بندی سخت افزاری آن را تشکیل می دهند. علاوه بر آن باید اشاره کرد که اچ پی طول عمر باطری 14 ساعتی را برای Envy 13 وعده داده است.

اچ پی لپ تاپ های جدید خود را برای رقابت با سرفس و مک بوک ایر معرفی کرد Spectre x2 Envy 13 -3

ناگفته نماند کمپانی ساکن پالو آلتو برای نسخه های ارتقا یافته لپ تاپ های Spectre x2 و Envy 13 به ترتیب قیمت پایه 999.99 و 1049.99 دلاری را در نظر گرفته .

اچ پی لپ تاپ های جدید خود را برای رقابت با سرفس و مک بوک ایر معرفی کرد Spectre x2 Envy 13 -4

این لپ تاپ ها از ماه آینده میلادی روانه بازار می شوند.

منبع: PCMag-digiato

ویرایش : آبرنگ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *