بازی LawBreakers را هفته جاری رایگان تجربه کنید

استودیو Boss Key با انتشار تریلری اعلام کرد که در هفته جاری، کاربران می‌توانند بازی LawBreakers را به رایگان دانلود و تجربه کنند.

همان‌طور که می‌دانید سه هفته پس از عرضه بازی LawBreakers تعداد کاربران این بازی در استیم شدیدا با کاهش روبه‌رو شد. اگر ناراحت تعداد کم کاربران بازی LawBreakers هستید باید بگوییم که به نظر می‌رسد وضعیت در هفته جاری برای این بازی شوتر تغییر کند.

در میان جدیدترین اخبار بازی اعلام شد که اولین نسخه آزمایشی و رایگان بازی LawBreakers هفته جاری در استیم قابل دانلود است. کاربران می‌توانند از تاریخ ۶ الی ۱۰ مهرماه (۲۸ سپتامبر الی ۲ اکتبر)‌ بازی را به رایگان تجربه کنند و به تمام محتویات آن دست پیدا کنند. در صورتی که بازی باب میل شما بود می‌توانید آن را با ۲۵ درصد تخفیف یعنی با قیمت ۲۲.۴۹ دلار، ۱۸.۷۴ پوند یا ۲۲.۴۹ یورو خریداری کنید. فاز رایگان این بازی پنجشنبه جاری ساعت ۹:۳۰ برگزار می‌شود. ضمن اعلام این خبر، استودیو باس کی (Boss Key)تریلری جدید از بازی LawBreakers را منتشر کرد که می‌تواند کاربران را با حال‌و‌هوای آن آشنا کند.

تجربه این بازی خالی از لطف نیست؛ از آنجا که یک شوتر سرعتی است و اگر از طرفداران بازی Quake، بازی Unreal Tournamet و بازی Tribes هستید یقینا این بازی نیز برای شما سرگرم‌کننده خواهد بود.

در خبر‌های دیگر، سازندگان پیرامون کمبود کاربران این بازی اعلام کردند که هر طور شده است این بازی را زنده نگه خواهند داشت.

منبع : زوم جی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *