با کمتر از 100 میلیون تومان در آمریکا این خودرو را می توانید بخرید

مبلغی در حدود ۲۰ هزار دلار می شود کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان، در بازار ایران شاید نتوانید خودروهای خیلی مجهز و لوکسی را با این پول پیدا کنید اما وضعیت در بازار کشور آمریکا متفاوت است. اخیرا یک آگهی در ebay مشاهده شده است که یک دستگاه کیا K900 مدل ۲۰۱۵ را برای فروش گذاشته است. این خودرو با کارکرد ۱۸۲ هزار کیلومتر تنها ۱۹ هزار و ۹۹۵ دلار قیمت دارد. بیرون و داخل خودرو نیز بسیار تمیز بوده و شرایط بسیار خوبی دارد. 

البته یکی از دلایل ارزان بودن این خودرو کارکرد بالای آن است اما با این وجود امکانات مناسبی دارد که از بین آن ها می توان به صندلی برقی ۱۲ جهته ی راننده، صندلی برقی ۸ جهته ی سرنشین کناری، حافظه ی صندلی های جلو، سیستم هداپ دیسپلی، رهیاب ماهواره ای، دوربین دید عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، تهویه ی خودکار دوگانه، سقف پانوراما، کروز کنترل، سیستم ورود و استارت بدون کلید، تودوزی چرمی، گرم کن و سردکن صندلی های جلو و عقب و تزیینات مشکی پیانو در داخل اتاق اشاره کرد. 

با کمتر از 100 میلیون تومان در آمریکا این خودرو را می توانید بخرید-2

گرچه این خودرو به سیستم های ایمنی روز دنیا مجهز نیست اما همچنان مواردی چون رادار بین خطوط، سیستم هشدار نقطه کور و ایربگ های کامل جلویی و جانبی و حتی ایربگ های درون صندلی در این خودرو وجود دارند. 

با کمتر از 100 میلیون تومان در آمریکا این خودرو را می توانید بخرید-3
متوسط قیمت نمونه های دست دوم این خودرو در بازار امریکا چیزی حدود ۲۶ هزار دلار است که با توجه به امکانات و راحتی بالای این خودرو بهای خوبی است.

منبع : خودرو بانک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *