بی ام و B3 و B4 آلپینا را بیشتر بشناسید

شرکت تیونینگ آلپینا مشخصات و جزییات قیمیتی محصول جدید خود را با نام B3 S که بر اساس بی ام و سری ۳ ساخته شده است را اعلام کرد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.
این سری از محصولات آلپینا از یک موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی مجهز به توربو شارژر برخوردار هستند که با بهینه سازی های انجام گرفته بر روی سیستم توربو و اینترکولر آن توانایی تولید ۴۳۴ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ الی ۶۶۰ نیوتون متر (بسته به نوع تنظیمات) گشتاور را دارست. شتاب صفر تا صد بی ام و سری ۳ با چنین موتوری ۴.۳ ثانیه و شتاب صفر تا صد بی ام و سری ۴ نیز با این موتور ۴.۲ ثانیه است. 

بی ام و B3 و B4 آلپینا را بیشتر بشناسید-2
BMW B3

تغییرات ظاهری که در این مدل شاهد هستیم شامل چراغ های LED جدید در جلو و عقب خودرو و سپرهای متفاوت مدل آلپینا هستند. همچنین رینگ های زیبای کلاسیک آلپینا که دارای قطر ۲۰ اینچی هستند نیز روی این خودروها نصب شده اند. 

از دیگر تغییرات این مدل ها می توان به خروجی اگزوز چهارتایی، سیستم اگزوز جدید از جنس فولاد ضد زنگ، اسپویلر عقب، تودوزی چرم مرینو، صندلی های اسپرت با تنظیم برقی و سنسورهای کمکی پارک جلو و عقب اشاره کرد. 

بی ام و B3 و B4 آلپینا را بیشتر بشناسید-3
BMW B4 آلپینا

این کیت جدید که بر روی سری ۳ سدان، سری ۳ استیشن واگن و سری ۴ قابل نصب است قیمت این خودروها را به میزان زیادی افزایش داده است به طوری که قیمت این مدل ها از ۱۴۲ هزار دلار استرالیا آغاز و تا نزدیک ۱۷۰ هزار دلار افزایش پیدا می کند

khodrobank

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *