تحولی جدید در دوربین ها با معرفی گوگل کلیپس ایجاد شد

شرکت بزرگ گوگل با معرفی دوربینی پیشرفته در دنیای عکاسی و فیلم برداری غوغایی به پا کرد. این دوربین با بهره مندی از فناوری هوش مصنوعی , امکان عکاسی و فیلم برداری از سوژه هایی را که کاربران نمی توانند آن ها را ثبت کنند , فراهم کرده است. مثلا اگر گوگل کلیپس را در نزدیکی کودک یا حیوان خانگی خود قرار دهید , دوربین به صورت اتوماتیک عکس های مد نظر شما را می گیرد.

با گوگل کلیپس می توانید فیلم هایی بدون صدا از حیوانات یا چهره افراد ضبط نمایید. این دوربین به والدین اجازه می دهد اوقات بیشتری را با کودکان خود سپری کرده و لحظاتی را که ممکن است از دست دهید ثبت می کند. چون ویدئو ها و فیلم های ضبط شده به وسیله این دوربین , بدون صدا هستند , احتمال هر گونه شنود و جاسوسی از طریق این دوربین تقریبا غیر ممکن است. وقتی که چراغ روی صفحه LED چشمک می زد فیلم برداری آغاز شده و افراد متوجه می شوند حرکات آن ها در حال ضبط شدن است.

تحولی جدید در دوربین ها با معرفی گوگل کلیپس ایجاد شد-2

ویژگی بسیار جالب این دستگاه این است که می توان فایل های ویدئویی و فیلم ها را به صورت فایل متحرک یا GIF ذخیره کرد. طراحی بدنه زیبا با دو رنگ جلوه خاصی به این دوربین بخشیده است. رزولیشن دوربین گوگل کلیپس ۱۲ مگا پیکسل بوده و دارای لنزی با میدان ۱۳۰ درجه می باشد . حافظه داخلی و رم آن ۸ گیگا بایت بوده قابلیت ثبت عکس با سرعت ۱۵ فرم در ثانیه را دارد. با یک بار شارژ می توانید به آسانی به مدت ۳ ساعت , بدون وقفه از این دوربین استفاده کنید.

zoomtech

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *