«جناب خان» آمدنی نیست / پادرمیانی چند کارگردان معروف هم جواب نداد

برنامه خندوانه که مدتی است بدون حضور جناب خان - عروسک محبوب این برنامه - روی آنتن «نسیم» می‌رود همچنان در گیرودار اختلاف سازندگان و صاحب عروسک است و حتی پادرمیانی برخی هنرمندان هم به حل این مساله کمکی نکرده است.
 «جناب خان» آمدنی نیست / پادرمیانی هم جواب نداد
برنامه خندوانه که مدتی است بدون حضور جناب خان – عروسک محبوب این برنامه – روی آنتن «نسیم» می‌رود همچنان در گیرودار اختلاف سازندگان و صاحب عروسک است و حتی پادرمیانی برخی هنرمندان هم به حل این مساله کمکی نکرده است.
 
رامبد جوان که شب یلدا «خندوانه» را بدون حضور جناب خان روی آنتن فرستاد و مدتی است با انتقادهایی درباره فرم تکراری برنامه‌اش مواجه است، در توضیحی درباره حضور جناب خان در خندوانه گفته است: «سعید سالارزهی» صاحب عروسک جناب خان توضیح داده بود که هیچ پیشنهادی از طرف برنامه خندوانه و همچنین صداوسیما برای نگه داشتن جناب خان به او نشده است. او همچنین گفته بود که هیچ درآمدی از جناب خان نداشته، اما حالا فرصتی پیش آمده تا بگویم من خودم به‌عنوان رفیقِ سعید سالارزهی، بارها و بارها پیشنهادهای خیلی خوبی به او دادم. صداوسیما هم پیشنهاد خوبی داد، اما مالک جناب خان هیچ‌کدام از آن‌ها را نپذیرفت.
 
جوان در ادامه از مرضیه برومند، کارگردان سینما و تلویزیون نام برده و اظهار کرده است: شاهد این حرفها هم خانم مرضیه برومند است که واسط ما و سعید سالارزهی شد تا جناب خان به خندوانه برگردد، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.
 
با توجه به صحبت‌های رامبد جوان به نظر نمی‌رسد جناب خان به این زودی‌ها به خندوانه بازگردد. او در پایان صحبت‌هایش اضافه کرده است: حالا ما خندوانه را بدون جناب خان ادامه می‌دهیم. شاید هم یک روزی با تصمیم من و سعید سالارزهی جناب خان دوباره به خندوانه برگردد.
 
دیگر فردی که در خلق شخصیت جناب خان همکاری دارد، محمد بحرانی، صداپیشه این عروسک است.
 
او در اظهار نظری در این زمینه به نوعی به حمایت از رامبد جوان پرداخته و جناب خان را بدون حضور او فاقد جذابیت دانسته است.
 
بحرانی گفته است: من اعتقاد دارم که بینندگان خندوانه مالک اصلی جناب خان هستند و آن‌ها باید تصمیم بگیرند سرنوشت جناب خان چه شود. اما من بیرون از چارچوب تلویزیون و حتی در قالب فیلم سینمایی، با کاراکتر جناب خان همراهی نخواهم کرد. چرا که همه جذابیت جناب خان به وجود پارتنرش (رامبد جوان) و این فضاست.
 
در این میان، سعید سالارزهی هم که از مدت‌ها قبل مخالفتش را با حضور جناب خان در خندوانه اظهار کرده بود و در نهایت آن را عملی کرد، درباره دلایل این مخالفت دو نکته را مطرح کرده است: اکنون ما دو نگرانی داریم؛ یکی این‌که جناب خان در یک برنامه روتین مثل «خندوانه» به روزمرگی برسد و دوم این‌که ما در این دو سال هیچ منفعت مالی به‌عنوان مالک و خالق این عروسک نداشتیم در حالی که حضور جناب خان در شبکه نسیم و تلویزیون باعث تبلیغات و منافع زیادی شده است.
 
 

[useful_banner_manager banners=9 count=1]

 
 
 
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *