داستان خسارت سنگین خر به مک لارن نارنجی رنگ!

در پاییز سال گذشته، صاحب یک دستگاه خودروی مکلارن 650S اسپایدر هنگامی که ماشین سوپر اسپرت خود را در کنار جاده پارک کرد، متوجه یک موضوع بسیار عجیب شد، زیرا وقتی آینه اتومبیل خود را نگاه کرد، دید که یک الاغ مشغول خوردن سپر عقب اتومبیل است.
باتوجه به گزارش رسانه‌های خبری، این الاغ چیزی معادل 30 هزار پوند (40 هزار و 221 دلار) به خودروی مکلارن 650S خسارت وارد کرده است، زیرا به نظر می‌رسد که این الاغ خودروی مکلارن 650S نارنجی رنگ را با یک هویج غول پیکر اشتباه گرفته است، به همین دلیل باوجود طعم نه چندان خوشمزه سپر اتومبیل، همچنان بر خوردن آن اسرار داشته است تا اینکه خسارتی بالغ بر 30 هزار پوند روی دست مالک اتومبیل بگذارد. شرکت بیمه “مارکوس زهان” تحت پوشش قرار گرفتن کامل این خسارت را رد می‌کند، زیرا معتقد است که بخش مهمی از این اتفاق ناشی از پارک بد مالک اتومبیل در کنار مزرعه حیوانات بوده است.
این اتفاق تبدیل به یک دعوای حقوقی بین مالک اتومبیل و این الاغ شده است و در این زمینه دادگاه حکم کرده است که مالک الاغ باید مبلغی معادل 5260 پوند (7052 دلار) را به مالک اتومبیل مکلارن 650S بپردازد تا هزینه‌های تعمیراتی اتومبیل که تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد را تامین کند. این موضوع در نوع خود بسیار جالب است، اما شرکت بیمه “مارکوس زهان” می‌گوید که در کنار دعوای حقوقی شدید، همچنان می‌توان به این موضوع خندید.

داستان خسارت سنگین خر به مک لارن نارنجی رنگ! -2
در پایان ممکن است که یک الاغ خودروی مکلارن 650S را با یک هویج غول پیکر اشتباه بگیرد، اما انسان‌ها به خوبی با این هیولای بریتانیایی آشنا هستند، سوپر اسپرت اسپایدر مکلارن که در زیر کاپوت خود از یک موتور 3.8 لیتری هشت سیلندر توربوشارژر با محدوده قدرت 650 اسب بخاری و 678 نیوتن متری سود می‌برد که نتیجه ارسال آن به سمت چرخ‌های محرک اتومبیل، بدست آمدن شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت 3 ثانیه و سرعت 329 کیلومتر بر ساعت است.

منبع : خودرو بانک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *