در آپدیت تازه تلگرام، مکالمات را PIN کنید

اپلیکیشن تلگرام یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان، به تازه گی بروزرسانی را ارائه داده که تغییرات کاربردی بسیاری را برای کاربران این اپلیکیشن محبوب فراهم کرده است.

در آپدیت تازه تلگرام، مکالمات را PIN کنید

به گزارش ” آبرنگ ” و به نقل از کلیک این روزها کمتر کسی را می توان یافت که با اپلیکیشن های پیام رسان سروکار نداشته باشد. گفت  وگوهای های روزمره، امور اداری و حتی آموزشی این روزها وابسته به این اپلیکیشن است. تلگرام در آخرین نسخه از بروزرسانی خود امکاناتی را اضافه کرده است که پیش بینی می شود این محبوبیت بیش از پیش در میان کاربران رواج پیدا کند.

اپلیکشن پیام رسان تلگرام، جدیدترین نسخه از بروزرسانی خود را، در هر دو سیستم عامل اندروید و IOS ارائه داده است که این بدین معناست هر دو سیستم عامل قادر به استفاده از آخرین امکانات در نظر گرفته شده در این پیام رسان می باشند.

یکی از این امکانات تازه و کاربردی در بروزرسانی تلگرام ۳٫۱۵ ،  PIN کردن یک مکالمه است. بسیاری با این اصطلاح آشنا هستند. این امکان، اجازه در دسترس بودن یک مکالمه و نگهداری آن درنخستین پیام ها را فراهم می کند. کاربر می تواند با انتخاب گزینه PIN یک مکالمه کاربردی و با اهمیت را در صدر تمامی مکالمات خود نگه دارد.

این روش در سیستم عامل IOS به صورت انتخاب مکالمه و کشیدن آن به سمت چپ و انتخاب گزینه PIN از میان گزینه هاست و در سیستم عامل اندروید انتخاب گزینه PIN بر روی منو موجود است.

یکی دیگر از امکانات ارائه شده در اپلیکشن محبوب پیام رسان تلگرام، امکان تغیرات و ادیت تصاویر است. با این روش که می توانید به آسانی عکس های را چرخش دهید (rotate). این امکان که تنها در نسخه اندروید اضافه شده است، امکان ارسال و ویرایش تصاویر را بسیار آسان کرده است. همچنین در آخرین بروزرسانی امکان انتقال فایل ها از کانال های مختلف به چت های محرمانه  ( Secret Chats) وجود خواهد داشت.

به اعتقاد کارشناسان، با بالا رفتن استفاده از پیام رسان ها، هریک از این اپلیکیشن ها هر از گاهی با ایجاد تغییرات و اضافه کردن امکانات جدید کاربران را بیش از پیش به استفاده از پیام رسان خود تشویق می کنند. باید دید تلگرام در این امر تا چه میزانی موفق خواهد بود..

.


[maxbutton id="4"][maxbutton id="5"]

[useful_banner_manager banners=9 count=1]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *