ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی Artificial Intelligence ال جی در نمایشگاه CES 2017

ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی Artificial Intelligence ال جی ؛ طبق خبرهای اخیر منتشر شده، شرکت ال جی قصد دارد در جریان نمایشگاه CES 2017 از پیشرفته‌ترین نسخه ربات‌های ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی Artificial Intelligence ال جی رونمایی کند.
ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی Artificial Intelligence ال جی در نمایشگاه CES 2017
 
ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی Artificial Intelligence ال جی ؛ طبق خبرهای اخیر منتشر شده، شرکت ال جی قصد دارد در جریان نمایشگاه CES 2017 از پیشرفته‌ترین نسخه ربات‌های ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی Artificial Intelligence ال جی رونمایی کند. این شرکت اشاره می‌کند که با 3 ربات هوشمند پا به نمایشگاه CES 2017 می‌گذارد. با ما همراه باشید تا مروری بر جزئیات این خبر جالب داشته باشیم.

ال‌جی از جمله شرکت‌هایی است که در نمایشگاه CES 2017 حضور پیدا می‌کند. این شرکت کره‌ای تاکنون تیزرهای تبلیغاتی برخی از محصولات خود را که قرار شده در نمایشگاه CES به معرض نمایش قرار داده شوند را منتشر کرده است. یک اسپیکر معلق و اسپیکرهای دورگردنی و بی‌سیم ال‌جی محصولاتی بودند که چندی پیش تیزرهای آن‌ها رسما منتشر شد و ال‌جی اشاره داشت که آن‌ها را به نمایشگاه CES 2017 می‌آورد. 

حال به نظر می‌رسد که ال‌جی علاوه بر محصولات نامبرده شده، برنامه ویژه دیگری را هم برای حضور خود در نمایشگاه CES 2017 ترتیب داده است. این برنامه مربوط به معرفی جدیدترین و پیشرفته‌ترین نسخه ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ال‌جی می‌شود. ظاهرا ال‌جی قصد دارد که در جریان نمایشگاه CES 2017 از چند ربات پیشرفته و سازگار با معیارهای هوش مصنوعی رونمایی کند.

متاسفانه برخلاف گذشته و سایر محصولاتی که ال‌جی در رابطه با آن‌ها صحبت کرد، هیچ عکسی از ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی این شرکت منتشر نشده است. با این حال به نظر می‌رسد که ال‌جی در CES 2017 از سه نوع ربات مختلف رونمایی کند و این ربات‌ها را در تعامل با بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرار دهد.

این موضوع و در تعامل قرار دادن ربات‌های شرکت ال‌جی با بازدیدکنندگان نمایشگاه CES 2017 به واقع می‌تواند این شرکت کره‌ای را به الماس نمایشگاه پیش‌رو تبدیل کند. ظاهرا سه رباتی که ال‌جی از آن‌ها رونمایی می‌کند کاربردهای مختلفی خواهند داشت. یکی از این ربات‌ها که لقب “LG Hub” را یدک می‌کشد، نقش یک دستیار شخصی در خانه را ایفاء خواهد کرد.

ال‌جی اشاره داشته که این ربات به منظور کمک کردن به افراد در خانه و انجام کارهای روزمره بسیار عالی عمل می‌کند. ربات دوم مد نظر بیشتر برای استفاده در محیط‌های خارج از منزل طراحی شده است. ظاهرا این ربات علاقمند انجام فعالیت‌هایی همچون نگهداری از باغ، گل و گیاه و غیره است.

اما ربات سوم احتمالا جالب‌ترین رباتی خواهد بود که توسط ال‌جی به نمایشگاه CES 2017 آورده می‌شود. این ربات قرار است به طور مستقیم و با بهره‌گیری از هوش مصنوعی با بازدیدکنندگان از نمایشگاه CES 2017 در ارتباط باشد و آن‌ها را راهنمایی کند. ال‌جی اشاره کرده که به عنوان مثال این ربات می‌تواند اطلاعات مربوط به هتل‌ها یا پروازهای موجود در فرودگاه‌ها را در اختیار شرکت کنندگان در نمایشگاه CES 2017 قرار دهد و به این صورت به مسافرین بازدید‌کننده از نمایشگاه کمک کند.

بنابراین ال‌جی به واقع با دست پر به نمایشگاه CES 2017 می‌آید و بدون تردید در جریان این نمایشگاه شاهد درخشش این شرکت کره‌ای خواهیم بود.

البته باید در نظر داشته باشید که بدون تردید ال‌جی تنها شرکتی نخواهد بود که در نمایشگاه CES 2017 از ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی می‌کند. همواره در نمایشگاه CES شاهد معرفی ربات‌های این چنینی بوده‌ایم و این نمایشگاه مملو از تکنولوژی‌های این چنینی است. نظر شما در رابطه با اقدامات ال‌جی و رونمایی این کمپانی از سه ربات مبتنی بر هوشمند مصنوعی چگونه است؟ بدون تردید باید بی‌صبرانه منتظر معرفی این ربات‌ها باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *