سامسونگ در حال بروزرسانی گوشی های سری A بوده و بخصوص روی A5 و A7 تمرکز کرده است

با توجه به اطلاعاتی که از شرکت سامسونگ به دست ما رسیده است، این شرکت در حال بروزرسانی هایی برای گوشی های سری A بوده و در تلاش است تا ویژگی های جدیدی را به آنها اضافه کند، ویژگی هایی مثل صفحه نمایش بدون حاشیه و طراحی ظریف قاب گوشی که این روزها در گوشی های پرچمدار سایر کمپانی ها مشاهده می کنید.

در بخش پشتی گوشی های سری A 2018 تغییراتی مثل اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی و زیر دوربین اصلی را مشاهده خواهید کرد. این ویژگی در این سری گوشی ها اعمال شده و موضوع جالب توجه این است که این حالت فقط در گوشی های سری A اعمال شده و با اینکه سامسونگ در سال جاری گوشی های جدید عرضه کرده ولی سری A از همه ی آنها متمایز است.

درباره ی دکمه های این سری اگر بخواهیم حرفی بزنیم، طبق گزارشاتی که وجود دارد این سری گوشی ها دارای دکمه ی جدیدی به نام Bixby هستند که هنوز اطلاعاتی در مورد آن در دست نداریم، ممکن است این دکمه را در کنار گوشی، همانند گلکسی نوت ۸ قرار دهد.

سامسونگ در حال بروزرسانی گوشی های سری بوده و بخصوص روی A5 و A7 تمرکز کرده است-2

طراحی صفحه نمایش این سری از گوشی های سامسونگ احتمالا یک صفحه نمایش لبه به لبه باشد که غیر معمول نیست زیرا سری A همیشه یک سال بعد، ویژگی های سری S  را به دست می آورد و از آنها به عنوان یک سبک جدید در این خانواده استفاده می کرد.

در این تصویر می توان برخی از زوایای گوشی های سری A5 و A7 نسخه ۲۰۱۸ را مشاهده کرد و همچنین توجه داشته باشید که می توان دکمه Bixby را نیز مشاهده نمایید.

منبع : zoomtech

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *