شی ناشناس پرنده در آسمان ایران ؛دیشب سه شنبه 4 مهر 1396

دیشب، سه شنبه 4 مهر ماه 96، یک شی ناشناس پرنده در آسمان ایران مشاهده شد. نکته جالب اینجاست که این شی نورانی تفاوت‌هایی با یوفوهای قبلی داشته است.

دیشب یک شی ناشناس پرنده و نورانی در آسمان چندین شهر ایران مشاهده شد و توجه مردم را به خود جلب کرد. به گفته شاهدان، این شی نورانی پس از لحظاتی به شکلی عجیب در آسمان ناپدید شد. خلبان یک شرکت هواپیمایی نیز با ثبت یک تصویر از این اتفاق، از عبور یک شی ناشناس با سرعت بالا از مقابل هواپیمایش در آسمان طبس خبر داد.

تصویر ثبت شده توسط یک خلبان

ماهیت شی ناشناس پرنده در آسمان ایران

بلافاصله پس از مشاهده این یوفو در آسمان ایران، خبرهایی در مورد ماهیت این شی نورانی منتشر شد. گفته شده این نور مشاهده شده به موشک قاره پیمای روسی مربوط می‌شود. امشب روسیه با موفقیت، موشک قاره پیمای توپول RS-12M را آزمایش کرد. این موشک از آستراخان در حاشیه شمالی ساحل دریای خزر شلیک شده و در منظقه تعیین شده در قزاقستان فرود آمد. البته این موضوع تاکنون مورد تایید منابع رسمی قرار نگرفته است.

چیزی که یوفوی دیشب را از سایر موارد مشاهده شده متمایز می‌کند، ساختار متفاوت آن و غیب شدن عجیب این شی نورانی است. به همین دلیل برخی افراد معتقدند ممکن است این شی ناشناس پرنده ارتباطی به موشک آزمایش شده روسی نداشته باشد.

شی ناشناس پرنده

مشاهده شی نورانی عجیب در آسمان بجنورد
 
منبع : گجت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *