(( عاشقانه 2 )) در کار نیست؛ منوچهر هادی سریال ((دل)) را می سازد

منوچهر هادی به عنوان پرکارترین فیلمساز فعلی سینما و تلویزیون در دو سال گذشته سه فیلم «من سالوادور نیستم»، «کارگر ساده نیازمندیم» و «آیینه بغل» جلوی دوربین برده است. او همچنین سال پیش سریال «عاشقانه» را برای شبکه نمایش خانگی ساخت و حالا در حال کارگردانی مجموعه «پاهای بی‌قرار» است. او در صفحه اینستاگرام خود از ساخت سریال جدید با نام «دل» خبر داد که پس از پایان تصویربرداری «پاهای بی‌قرار» قصد دارد آن را جلوی دوربین ببرد.

منوچهر هادی امروز در صفحه شخصی‌ اینستاگرام از ساخت سریال با عوامل «عاشقانه» خبر داده است. هادی با اعلام این خبر نوشته: «به زودی اخبار جدید از سریال نمایش خانگی با عنوان «دل» از طریق تهیه‌کننده‌ محترم پروژه، آقای ایرج محمدی که هم‌اکنون سریال تلویزیونی «پاهای بیقرار» همکاری با ایشان را تجربه می‌کند، به دستتان خواهد رسید.»

او همچنین در ادامه مطرح کرده است: ««دل» عاشقانه‌ای دیگر با عوامل خوب «عاشقانه» خواهد بود.» به این ترتیب قرار نیست فصل دوم سریال «عاشقانه» ساخته شود که از ابتدا تا پایان توزیع با مشکل سانسور مواجه بود.

پس از پایان مجموعه «عاشقانه» مهناز افشار بازیگر نقش گیسو در مصاحبه با سایت بی بی سی فارسی به انتقاد از پایان بندی این سریال پرداخت. او همچنین کنایه‌هایی هم به نحوه پوشش و سانسور حجاب بازیگران این فیلم در صفحه توییتر خود زد و با این اوصاف باید دید که آیا این بازیگر مجددا حاضر به نقش آفرینی در سریال جدید منوچهر هادی خواهد شد یا خیر؟

icinema

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *