عباس جدیدی : این عکس من نیست!

با توجه به مسائل مطرح شده در چند روز اخیر درباره عباس جدیدی ، (( قانون )) گفتگویی با جدیدی انجام داده که بخشهایی از این گفتگو رابا هم مرور می کنیم :
عکس یادگاری تأسف برانگیز عباس جدیدی با منصورخان پورحیدری واکنش های منفی فراوانی به همراه داشت با این حال او گرفتن چنین عکسی را رد می کند.
من خانواده پورحیدری ام
من در کنار آن مرحوم عکس نینداختم این عکس من نیست و نمی دانم عکس چه کسی است، من عکسی آنجا نینداخته ام و اصلا در صفحه اینستاگرامم من این عکس را منتشر نکردم شاید پرستارها گرفته اند. صفحه اجتماعی من باز است و اتفاقا تصویر آن مرحوم پورحیدری است، به هر حال وقتی ما وارد جایی می شویم پرستار و همه عکس می گیرند. اگر من یک غیرورزشی بودم این تصویر شائبه ایجاد می کرد اما من خانواده پورحیدری ام، من خود پورحیدری ام، من وصله او هستم. اگر اصناف می گرفتند ممکن است برداشت دیگری می شد ولی من ورزشی هستم، شاید بقیه می خواستند بهره برداری کنند ولی من چنین تصمیمی نداشتم.
من آن عکس را نگرفته ام
من عکس را نگرفتم، ما که جایی می رویم صد تا دوربین پشت سر ماست، نمی دانم شاید آن ها گرفته اند. اگر غیر ورزشی برود و عکس بگیرد شاید مشکل داشته باشد ولی من ورزشی هستم و رفتم، اصلا در صفحه اینستاگرامم هم این تصویر منتشر نشده است.
عباس جدیدی: این عکس من نیست!
 پورحیدری چند بار به هیات ما آمده بود
می گویند این تصویر در کانال بنده منتشر شده و بعد از مدتی برداشته شده است اما باید بگویم نمی دانم، فکر نمی کنم این اتفاق رخ داده باشد. من خبر ندارم، شاید اشتباهی رخ داده ولی پورحیدری دوست ماست و چندباری به هیئت مان آمده، این وصله ها به من نمی چسبد. من هم بمیرم ورزشی ها می آیند زیر تابوتم را می گیرند، اگر غیرورزشی ها بیایند من هم ناراحت می شوم ولی ما که ورزشی هستیم و مشکلی وجود ندارد.
ممکن است شیطنت هایی صورت گرفته باشد
من هم اگر در بیمارستان باشم و سرطان گرفته و در حال مرگ باشم، علی پروین یا منصور برزگر بیایند بالای سر من، جای گلایه ای باقی نمی ماند چون ورزشی هستند ولی کاندید مجلس بیایند ممکن است شائبه به وجود بیایند ولی این تصویر را من در کانال اینستاگرامم منتشر نکردم و ممکن است شیطنت هایی رخ داده باشد.
.
________________________________________________________________________________________
[maxbutton id=”3″]
________________________________________________________________________________________

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *