عجیب ترین خودرو در نمایشگاه سما متعلق به Ringbrothers بود

تیونر مشهور ویسکانسین، Ringbrothers همیشه چیزی عجیب برای نمایشگاه سالانه سما دارد و مراسم امسال نیز از این امر مستثنی نبود.

 Ringbrothers که توسط برادارن Jim و Mike Ring اداره می شود در نمایشگاه سما که چندی قبل برگزار شد از AMC Javelin AMX خود رونمایی کرد که آن را به عنوان Defiant! (فریبنده) معرفی می کند. این مدل کاملا اصلاح شده از Javelin یک گام فراتر از مدل های فورد و شورلت است که برای إصلاحات خود شهرت دارند و بسیار متفاوت از هر خودروی دیگری در سما است.

عجیب ترین خودرو در نمایشگاه سما متعلق به Ringbrothers بود

زیر کاپوت Defiant! موتور ۶٫۲ لیتری هلکت V8 کرایسلر تعبیه شده که با یک سوپرشارژر ۴٫۵ لیتری Whipple بزرگ ارتقا یافته است تا افزایش قدرت ۲۹۳ اسب بخاری داشته و توان کلی ۱۰۰۰ اسب بخار داشته باشد. از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به اگزوز Flowmaster، رینگ های HRE، ترمزهای Baer performance و رنگ بدنه طلایی Jalop سفارشی اشاره کرد. یک برچسب مشکی مات در قسمت جلوی این خودرو تعبیه شده و حروف Prestone روی آن دیده می شوند که نام شرکت اسپانسر این طرح است.

عجیب ترین خودرو در نمایشگاه سما متعلق به Ringbrothers بود

Mike Ring گفت: “من و جیم همیشه می خواستیم یک AMX بسازیم. ما از زمانی که بچه بودیم این خودروی خاص را در شهر خود، Plain ویسکانسین می دیدیم و همیشه عاشق آن بودیم. برخلاف خودروهای دیگر در آن زمان، AMX یک خودروی دقیق بود.

خبر خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *