فروش بهتر iPhone 7 نسبت به iPhone 8 در آمریکا ادامه دارد!

طبق بررسی ها صورت گرفته توسط تحلیلگرهای KeyBanc Capital Markets گویا مردم امریکا میل و رغبت بیشتری برای خرید iPhone 7 نسبت به iPhone 8 دارند!

طبق معمول همیشه که اپل از آمار و ارقام فروشش چیزی را درز نمی دهد، این بار هم از آمار فروش آیفون ۸ خبر و عدد صحیح و قابل استنادی در دسترس نیست.

درست در همان روز های اول آغاز فروش و پیش خرید این تلفن همراه اخبار و مطالب مختلفی با عنوان استقبال کم کاربران از این گوشی تلفن همراه نسبت به سایر محصولات این شرکت منتشر شده بود.

دلایل و عوامل بسیار زیادی بابت فروش کم و اقبال کم این گوشی در میان کاربران می توان نام برد، از جمله ساده ترین آنها محصول بعدی معرفی شده با ظاهری متفاوت که می تواند یک رقیب جدی برای iPhone 8 باشد iPhone X است!

نکته مهم دیگر اینکه آیفون ۸ تفاوت چندانی با نسخه های قبلی آیفون یعنی iPhone 7 نداشته و شاهد تغییرات ظاهری آنچنانی به غیر از بدنه شیشه ای و امکان شارژ بیسیمدر این نسخه نیستیم! مورد دیگر و البته مهم تفاوت قیمت این گوشی است که با توجه به بروز رسانی های محدود حدودا ۱۵۰ دلار نسبت به نسخه ۷ از آیفون گران تر است!

فروش بهتر iPhone 7 نسبت به iPhone 8 در آمریکا ادامه دارد!-2
و البته برای بسیاری جذاب تر اینکه کمی بیشتر صبر کنند و از آیفون X جدید با ظاهری متفاوت و البته تمام صفحه لذت ببرند!

کمتر از ۱۰ روز دیگر تا آغاز پیش خرید آیفون X باقی است و طبق برنامه اپل ۲۷ اکتبر، ۵ بهمن امکان سفارش و پیش خرید این تلفن همراه را برای علاقه مندان فراهم خواهد کرد.

netnevesht

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *