فروش 2 میلیارد و 500 میلیون تومانی «سلام بمبئی»

فیلم‌ها در هفته گذشته با تمهیداتی که از سوی شورای صنفی نمایش اتخاذ شد توانستند امکان بهتری برای دیده شدن داشته باشند.
فروش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی «سلام بمبئی»

به گزارش ” آبرنگ ” و به نقل از سینماخبر، با تمهیدی که از سوی شورای صنفی نمایش اندیشیده شد فیلم‌های سینمایی در سالن های سینما امکان دیده شدن یافتند.

مشکل گیتی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه رشد خوبی داشته و شب گذشته در سالن های آزادی، زندگی و ایران به سانس فوق العاده رسید. تنها سالنی که کامل در اختیار فیلم قرار گرفته سالن سرگروه فیلم (زندگی) است و مابقی سه سانس یا تک سانس در اختیار فیلم است . 

تاکنون فروش فیلم ظرف 16 روز نمایش که بیشتر آن هم در تعطیلات بود 250 میلیون تومان است. 

فیلم سینمایی «سلام بمبئی» تاکنون به فروش 2 میلیارد و 500 میلیون تومان دست یافته است. فیلم «فروشنده» به فروش 15 میلیارد و 800 میلیون تومان، فیلم سینمایی «نیمه شب اتفاق افتاد» به فروش 1 میلیارد و 500 میلیون تومان، «متولد 65» به فروش 1 میلیارد و 80 میلیون تومان دست یافت. 

فیلم سینمایی «یتیمخانه ایران» با رشد بهتری در هفته گذشته مواجه شد و فروش فیلم هم اینک به 720 میلیون تومان رسید که با احتساب 200 میلیون تومان از سینما سیار و اکران دانشگاه به 920 میلیون تومان فروش دست یافت. 

دفتر پخش نور تابان فروش فیلم «نفس» را 930 میلیون تومان اعلام کرد. 

فیلم «خشکسالی و دروغ» با فروش 1 میلیارد و 727 میلیون تومان در تهران و 955 میلیون تومان در شهرستان مواجه شد که فروش کل فیلم به رقم 2 میلیارد و 682 میلیون تومان رسید.  

فروش فیلم «سیانور» هم اینک در تهران تنها 7 سالن در اختیار دارد و در شهرستان 20 سالن که تاکنون به فروش 2 میلیارد و 700میلیون تومان دست یافته است.

.

.


[maxbutton id="4"][maxbutton id="5"]

[useful_banner_manager banners=9 count=1]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *