فصل ششم سریال هوملند ؛ یک رییس جمهور زن منتخب ایالات متحده است

فصل ششم سریال هوملند ؛ در فصل ششم یکی از پرطرفدارترین سریال های سیاسی و اطلاعاتی، یک رییس جمهور زن منتخب ایالات متحده است و بازیگرش می‌گوید هر چه بیشتر چنین چیزی ترویج داده شود، زودتر در دنیای واقعی هم اتفاق خواهد افتاد
  
در فصل ششم یکی از پرطرفدارترین سریال های سیاسی و اطلاعاتی، یک رییس جمهور زن منتخب ایالات متحده است و بازیگرش می‌گوید هر چه بیشتر چنین چیزی ترویج داده شود، زودتر در دنیای واقعی هم اتفاق خواهد افتاد.
 

 به نقل از ورایتی، وقتی پخش فصل ششم سریال هوملند به طور رسمی از یکشنبه شب در شبکه شو تایم آغاز شود، چند تغییر در آن اعمال خواهد شد. نه تنها برای نخستین بار داستان سریال در ایالات متحده اتفاق خواهد افتاد، بلکه رییس جمهوری که ادای سوگند می کند هم یک زن خواهد بود. با این حال الکس گانزا تهیه کننده اجرایی سریال می گوید این شخصیت را با اقتباس از هیلاری کلینتون، نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات نساخته است. علاوه بر این الیزات مارول یعنی بازیگری که نقش این رییس جمهور را ایفا می کند، می گوید وقتی داشت برای این نقش آماده می شد سیاستمداران بسیار متفاوتی را در ذهن خود داشت.اینجا، مارول به ورایتی می گوید که چرا برای ایفای نقشش از پرزیدنت جورج دبلیو بوش الهام گرفت، در فصل ششم سریال هوملند از الیزابت کین که رییس جمهور منتخب است چه انتظارهایی می توانیم داشته باشیم و اینکه چرا مهم است که رهبران توجه بیشتری به جامعه اطلاعاتی بکنند.

منابع : بانی فیلم – برترینها
[the_ad id=”1833″]
[the_ad id=”1836″]
[useful_banner_manager banners=33 count=1]
[useful_banner_manager banners=34 count=1]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *