لذت سواری با لکسوس ال اس 2018 همراه سیستم هیبرید؛ با بهترین سدان هیبریدی لکسوس آشنا شوید

در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین سدان هیبریدی کمپانی لکسوس، یعنی اتومبیل لکسوس ال اس 2018 (Lexus LS 2018) آشنا کنیم. در ادامه با بررسی مشخصات فنی، قابلیت‌ها و قیمت این محصول همراه ما باشید.

فروش لکسوس ال اس 2018 تا چندی دیگر در بازارهای جهانی آغاز خواهد شد. همراه با مدل اصلی این خودرو یک مدل هیبریدی جذاب نیز عرضه خواهد شد که از برخی نکات جالبی بهره می‌برد. اینسدان جدید یک پیشنهاد عالی از سوی شرکت لکسوس برای عاشقان اتومبیل های مجهز به سیستم هیبرید است و ما از زمان معرفی این اتومبیل در نمایشگاه خودرو دیترویت، به شدت در انتظار بررسی دقیق‌تر آن بودیم.

ال اس 2018 از طراحی بسیار چشم نوازی بهره می‌برد. در این مقاله قصد داریم نگاه نزدیک‌تری به این محصول که باید در رده سدان‌های سایز بزرگ قرار گیرد، داشته باشیم. در ادامه با ما همراه باشید.

لذت سواری با لکسوس ال اس 2018 همراه سیستم هیبرید؛ با بهترین سدان هیبریدی لکسوس آشنا شوید-2
دل هیبریدی این خودرو با نام ال اس 500 اچ (LS 500h)‌ نیز از یک پیشرانه 3.5 لیتری قدرت می‌گیرد که دقیقا از نوع V6 به کار رفته در مدل معمولی ال اس 500 است، اما آن به منظور کاهش عملکرد چرخه اتکینسون، توربوها و ریتولز‌های خودش را از دست داده است. این موتور همچنین در مدل هیبریدی کوپه ال اس به نام LS 500h Coupe‌ نیز یافت می‌شود. این موتور حاوی پاشش مستقیم D-4S و اجزای بسیار سبک است که اجازه می‌دهد قدرت به 6.600 دور بر دقیقه رسیده و گشتاور طولانی‌تری ایجاد شود.
همانطور که در بسیاری از اتومبیل های هیبریدی تویوتا نیز می‌توان دید، این اتومبیل نیز از دو موتور و یک سیستم گیربکس CVT (جعبه دنده متغیر پیوسته)‌ برخوردار است. اضافه بر CVT، چهار دنده‌ی ثابت نیز به عنوان یک انتقال دهنده اتوماتیک برای بهبود دامنه دنده‌ها و خروجی عملکرد در سیستم خودرو تعبیه شده است. دنده‌ها در نقطه‌ی خروجی انتقال قرار می‌گیرند، جایی که آن‌ها RPM (دور بر دقیقه) را پیش از رفتن به چرخ‌ها تغییر می‌دهند. بدین ترتیب تا 10 دنده در دسترس راننده قرار خواهد داشت تا خروجی گشتاور بهینه‌ای را در محدوده خود ارائه دهد، به طوری که دامنه وسیع‌تری از سرعت نسبت به اتومبیل‌های هیبریدی پیشین لکسوس ایجاد شود. جابجایی دنده‌ها اتوماتیک صورت می‌گیرد، اما شیفترهایی در ستون فرمان نیز برای کنترل دستی نصب شده است.
در مجموع دو موتور سوخت فسیلی و الکتریکی این خودرو می‌توانند 354 اسب بخار را تولید کننده و شتاب 0 تا 92 کیلومتر بر ساعت خودرو نیز تنها 5.1 ثانیه است.
لذت سواری با لکسوس ال اس 2018 همراه سیستم هیبرید؛ با بهترین سدان هیبریدی لکسوس آشنا شوید-3

به طور کلی لکسوس ال اس 2018 در سه مدل LS 500، LS 500h و LS F Sport عرضه خواهد شد که مدل سوم در کارایی و هندلینگ بهتر از دو مدل دیگر عمل می‌کند.مدل اسپورت شامل گزینه‌های رنگ سفارشی داخلی، رینگ‌های آلیاژ 20 اینچی و اندازه ویژه تایرها به منظور بالاترین عملکرد است. سیستم ترمز نیز به طور مشابهی ارتقا یافته است و پکیج پرفورمنس نیز یک سیستم VGRS، ARS و همچنین AS را برای بهبود عملکرد خودرو اضافه می‌کند.

قیمت لکسوس ال اس 2018

لکسوس ال اس 2018 از فوریه 2018 با قیمت پایه 75 هزار دلار برای مدل اصلی LS 500 به فروش خواهد رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *