لیست خرید استقلال و پرسپولیس لو رفت!

مربیان استقلال و پرسپولیس از انتشار نام های مختلف برای حضور در این 2 تیم ابراز تعجب کرده اند.

به گزارش ” آبرنگ ” به نقل از کاپ، در شرایطی که بعد از بازی امروز و فردای لیگ برتر هنوز یک هفته دیگر از نیم فصل نخست باقی مانده است، بازار شایعات نقل و انتقالاتی داده و استقلال و پرسپولیس نیز مثل همیشه در صدر اخبار قرار دارند. 

حتما از چند هفته قبل اخبار قطعی و احتمالی ورود و خروج برخی از بازیکنان را به 2 تیم سرخابی پایتخت شنیده اید. درباره پرسپولیس بیش از هر چیز جدایی نوراللهی و عالیشاه برای رفتن به سربازی مشکلاتی ایجاد کرده و تقریبا قطعی شده است. از سوی دیگر چند بازیکن مثل محمد آرام طبع نیز به دلیل نیمکت نشینی درخواست جدایی داده اند. محمد انصاری نیز پیشنهاد خارجی وسوسه انگیزی دارد. 

با این حال نام بازیکنانی همچون گادوین منشا مهاجم نیجریه ای پیکان، سیامک کوروشی مدافع سایپا، سروش رفیعی هافبک تراکتورسازی، سیاوش یزدانی مدافع پیکان و… پیرامون حضور در پرسپولیس شنیده می شود. حتی در آخرین شایعات بحث حضور آندرانیک تیموریان در پرسپولیس هم وجود داشت که روز گذشته با واکنش برانکو همراه بود. او تعجب کرده بود و می گفت: «نمی دانم این همه اسم برای حضور در پرسپولیس از کجا می آید.»

برای استقلال نیز وضعیت به همین شکل پیش می رود و بحث جدایی حاج محمدی تقریبا قطعی به نظر می رسد و چند بازیکن دیگر مثل آرش افشین نیز شاید در نیم فصل تصمیم به جدایی بگیرند. از سوی دیگر در لیست احتمالی منصوریان نیز بازیکنانی همچون سجاد شهباززاده، سروش رفیعی و… قرار دارند. 

این شرایط در وضعیتی رقم خورده که طبق اعلام مسئولان 2 باشگاه،  سرمربیان قرار است تا هفته آینده لیست بازیکنان مدنظر خود را به باشگاه تحویل دهند. حال باید دید که این لیست ها و اسامی واقعی است یا فقط در حد شایعه.

 


		

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *