محبوبیت گوشی های نوکیا در چین هر روز بیشتر از دیروز

محبوبیت نوکیا در چین پس از روی آوردن این شرکت به تولید تلفن های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید روند صعودی در پیش گرفته است.

شرکت اچ ام دی گلوبال به عنوان صاحب امتیاز اصلی برند نوکیا توانسته با روی آوردن به سیستم عامل اندروید در صدر جدول فروشندگان تلفن های هوشمند قرار بگیرد. بر همین اساس، میزان فروش تلفن های هوشمند نوکیا در چین، هم رده تولید کنندگان محبوب دیگر نظیر هواوی، اوپو و شیائومی قرار گرفته است.

بر اساس ادعای یک تحلیلگر به نام Pan Jiutang، تلفن هوشمند آینده نوکیا در چین به میزان 10 میلیون واحد در ماه فروش خواهد داشت. بر اساس ادعای این تحلیلگر نوکیا از همین حالا توسعه نمونه های اولیه این تلفن هوشمند را شروع کرده است و به احتمال زیاد تا آینده ای نزدیک این محصول را آماده عرضه خواهد کرد.

محبوبیت نوکیا در چین تنها به تلفن هوشمند آینده این برند وابسته نیست. نوکیا از همین حالا با گوشی هایی نظیر Nokia 6 و Nokia 8 توانسته توجه بسیاری از خریداران و مصرف کنندگان تلفن های هوشمند را به خود جلب کند. علاوه بر اینکه نسخه بازسازی شده تلفن همراه قدیمی این شرکت یعنی 3310 موفقیتی بیش از حد انتظار را برای اچ ام دی گلوبال رقم زده است.

مهم ترین خصوصیتی که باعث افزایش توجه به محصولات جدید نوکیا شده عمر باتری بسیار بالا، طراحی ظریف و منحصر به فرد و همچنین اعتماد مردم به این برند معروف عنوان شده است.

نوکیا در طول یک دهه گذشته مسیر پر فراز و نشیبی را طی کرده است. همین مسئله باعث شده تا این برند محبوب ضررهای قابل توجهی را متحمل شود. مدیران نوکیا تا پیش از این پا فشاری زیادی روی سیستم عامل های قدیمی نظیر سیمبیان می‌کردند که نهایتا باعث تضعیف این شرکت شد.

محبوبیت گوشی های نوکیا در چین هر روز -1بیشتر از دیروز

گفتنی است؛ نوکیا در زمان ریاست استیو بالمر توسط مایکروسافت خریداری شد و از آن پس تحت کنترل مایکروسافت به تولید تلفن های هوشمند ویندوزی مشغول شد. با این حال نوکیا در پلتفرم ویندوز فون نیز زیاد موفق نبود و در نهایت توسط اچ ام دی گلوبال خریداری شد. این شرکت به تازگی به تولید تلفن های هوشمند اندرویدی روی آورده است که به نظر می‌رسد برای بار دیگر به نقاط اوج خود در بازار و عرضه موفق تلفن های همراه بازگشته است. 

منبع:

gizmochina

click.ir

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *