مسواکی عجیب که بدون باتری و با حرکت شارژ می شود

متخصصان یک شرکت استارتاپی در آمریکا موفق شدند مسواکی شبیه به مسواک‌های الکتریکی بسازند که بدون نیاز به باتری کار می‌کند.

به نقل از انگجت، مسواک‌های الکتریکی امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند و تمیز کردن دندان‌ها را با کیفیت مناسبی انجام می‌دهند اما یک مشکل قابل توجه در آنها وجود دارد که تمام شدن منبع تغذیه یا همان باتری است که سبب از کار افتادن آنها می‌شود.

حال شرکت “گودول”(Goodwell) موفق شده است مسواکی به بازار معرفی کند که نیازی به باتری ندارد و به راحتی با استفاده از انرژی سینتیک ناشی از حرکت و چرخش دست فرد برس‌های مسواک را به حرکت درمی‌آورد و بدون نیاز به باتری همانند یک مسواک الکتریکی دندان‌ها را تمیز می‌کند.

مسواکی عجیب که بدون باتری و با حرکت شارژ می شود - مسواک Be -3

همچنین ایسنا می گوید انرژی تامین شده از این روش برای دو دقیقه کامل مسواک زدن و بیش از 80 هزار بار چرخش کامل برس‌های مسواک کافی است.

این مسواک Be نام دارد و سازندگان آن تاکید زیادی بر سازگاری آن با محیط زیست دارند . علاوه بر اینکه نیازی به استفاده از باتری‌های لیتیوم یونی وجود ندارد، بدنه آن نیز از مواد قابل بازیافت تولید شده است و جنس برس‌های آن نیز از نشاسته، زغال و بامبو است که کاملا زیست‌ تخریب ‌پذیر است.

مسواکی عجیب که بدون باتری و با حرکت شارژ می شود - مسواک Be -2

این مسواک با قیمت 49 دلار عرضه می‌شود و تحویل آن در ماه دسامبر و یا ژانویه 2018 خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *