مهتاب کرامتی: (( صفر تا سکو )) از یک فیلم سینمایی قصه گوتر است

مهتاب کرامتی بازیگر سینما گفت: «چقدر خوب است که می‌توانم تمام اعضای یک خانواده را برای تماشای مستند «صفر تا سکو » دعوت کنم. این مستند تلفیقی از حس‌های مختلف است.»

به گزارش آبرنگ، مهتاب کرامتی تهیه‌کننده مستند « صفر تا سکو » است. این مستند در سینماها اکران می‌شود.

تهیه‌کننده مستند «صفر تا سکو» درباره این اثر گفت: «مستند «صفر تا سکو» بیش از هر چیز دیگری نیاز به حمایت از سوی همه دارد. همین که یک فیلم مستند اکران عمومی دارد بسیار مطلوب است. از الان به بعد وظیفه ما بسیار مهم و سخت است. ما باید بتوانیم قشر عظیمی از جامعه را به سالن‌های سینما بکشیم تا آنها نیز این فیلم را تماشا کنند. برای من بسیار مهم و ارزشمند است که می‌توانم تمام اعضای یک خانواده را برای تماشای این مستند دعوت کنم. این مستند به گونه‌ای است که برای تمام اعضای یک خانواده جذاب است. با اینکه «صفر تا سکو» یک مستند داستانی است، اما جذابیت آن از یک فیلم داستانی نیز بیشتر است. مطمئنم مخاطبان اگر به سالن سینما بیایند مجذوب این مستند می شوند.»

او ادامه داد: «خوشحالم سحر مصیبی توانسته است که چنین مستندی را بسازد. با این مستند مردم می‌خندند و گریه می‌کنند. مخاطبان با امید سالن سینما را ترک خواهند کرد. همین که فیلم ما اکران عمومی می‌شود بسیار خوب است. به هر حال ما انتظار نداریم در سینمایی که این همه فیلم منتظر اکران هستند به ما سرگروهی اعطا شود. ما با همین سینماهایی که در گروه آزاد در اختیار ما گذاشتند تلاش می کنیم تعداد مخاطبان زیادی را جذب کنیم. اگر بتوانیم از همین تعداد سینمایی که در اختیار داریم به خوبی استفاده کنیم مطلوب است.»

مهتاب کرامتی (( صفر تا سکو )) از یک فیلم سینمایی قصه گوتر است

کرامتی درباره حضورش د جشنواره سی‌وششم گفت: «با خانم حکمت یک فیلم به نام «جاده قدیم» دارم که اطلاع ندارم این فیلم در جشنواره به نمایش گذاشته خواهد شد یا خیر. جذابیت جشنواره فجر تا امروز برای من این بود که بتوانم در کنار اهالی سینما منتقدان روزنامه‌نگاران و بسیاری از دوستان حضور داشته باشم.»

منبع : سینماسینما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *