هدیه تهرانی بازیگر اولین فیلم سینمایی مستندساز موفق؛ واسطه

هدیه تهرانی برای حضور در فیلم «واسطه» به توافق رسید و بزودی مقابل دوربین آرش لاهوتی کارگردان این فیلم خواهد رفت. تاکنون تنها حضور هدیه تهرانی در اولین ساخته سینمایی آرش لاهوتی قطعی شده است. آخرین بازی هدیه تهرانی در یک فیلم سینمایی به «بدون تاریخ، بدون امضا» وحید جلیلوند باز می‌گردد.

آرش لاهوتی که به عنوان مستندساز با آثارش در جشنواره های معتبر جهانی از جمله جشنواره هات داکس، مونترال، کراکو حضور داشته و جوایز مختلفی را کسب کرده، پس از دریافت مجوز کارگردانی از سوی وزارت ارشاد قصد دارد در روزهای آینده اولین فیلم بلند سینمایی خود را مقابل دوربین ببرد. او ساخت مستندهای «آبی کمرنگ» و «راننده و روباه» را در کارنامه دارد.

هدیه تهرانی بازیگر اولین فیلم سینمایی مستندساز موفق؛ واسطه -2

در حال حاضر پیش تولید این فیلم آغاز شده و گروه تولید ظرف چند روز آینده برای انتخاب برخی از لوکیشن ها راهی شهر ساری خواهند شد. طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، فیلمبرداری این فیلم با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین اواخر آبان ماه در شمال کشور آغاز می شود.

هدیه تهرانی بازیگر اولین فیلم سینمایی مستندساز موفق؛ واسطه -3

تاكنون حضور هديه تهرانى در فيلم قطعى شده و با هادى حجازى فر نيز توافقاتی صورت گرفته اما هنوز حضور بازیگر «ماجرای نیمروز» در این فیلم قطعی نشده است.

«واسطه» مضمونی اجتماعی دارد و به مشكلات زنان در جامعه می‌پردازد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *