پرچمدار شرکت Elephone با 10 هسته پردازشی و صفحه Edge به بازار می آید

S8 پرچمدار شرکت Elephone به تازگی معرفی شد. این محصول زیبا دارای پردازنده ۱۰ هسته ای، صفحه نمایش لبه به لبه و ۴ گیگابایت حافظه رم است.بازار موبایل این روزها داغ است و تقریباً تمام برندها محصولات مشابه یکدیگر تولید می‌کنند که برای تشخیص آن‌ها فقط باید به نام و برند تجاری توجه کرد. در این میان نیز تولیدکننده چینی تلفن همراه اِلِفون Elephone به‌تازگی محصول جدید خود را معرفی کرده است. این محصول شبیه یکی از پرچم‌داران سابق این شرکت است و تصادفاً با نام S8 عرضه می‌شود. فبلت ۲۴۰ دلاری S8 الفون با بدنه آلومینیومی و صفحه‌ نمایش عریض با لبه خمیده یکی از زیباترین گوشی های این شرکت محسوب می‌شود.

S8 پرچمدار شرکت Elephone صفحه‌نمایش ۶ اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی Full HD، با لبه‌های خمیده ظاهر بی‌نظیری برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. اما علی‌رغم اندازه بزرگ این تلفن همراه، پشت‌گوشی به علت طراحی سه‌بعدی و شیشه‌ای بسیار خوش‌دست است. فبلت Elephone S8 با ابعاد ۸ × ۸۰ × ۱۵۸ میلی‌متر و وزن ۱۹۵ گرم بسیار سبک‌تر از گوشی Meizu Pro 6 plus است.

چیپست Helio x25 به همراه ۱۰ هسته پردازشی و پردازشگر ARM Mali T880 و ۴ گیگابایت رَم، نسخه ۷٫۱ سیستم‌ عامل اندروید این پرچم‌دار اِلِفون را به اجرا در می‌آورد.

پرچمدار شرکت Elephone با 10 هسته پردازشی و صفحه Edge به بازار می آید-2

این محصول مجهز به دو دوربین ۲۱ و ۸ مگا پیکسل Sony است که به علت طراحی صفحه، دوربین جلویی در قسمت پایین گوشی تعبیه‌ شده است. از این‌ رو برای گرفتن سلفی باید گوشی را به‌ صورت برعکس گرفت. برای اولین بار در میان گوشی‌های موبایل به‌جز فلاش جلو، چراغی طراحی‌ شده است که برای گرفتن سلفی در نور کم یا تاریکی بسیار پرکاربرد است.

دوربین Elephone S8 همچنین قابلیت تصویربرداری در حالت Picture-in-Picture برای گرفتن عکس با دو دوربین جلو و عقب به‌ صورت هم‌زمان را دارد. در قسمت فیلم‌برداری نیز قابلیت noise-reduction برای کاهش صداهای اضافی و خاموش و روشن کردن صدا حین فیلم‌برداری کاربرد دارد.

کاربران در قسمت تنظیمات می‌توانند بازخورد خود را از تلفن همراه به همراه انتقادات و پیشنهاد‌های خود راجع به محصول و حتی فروشنده ثبت کنند.

پرچمدار شرکت Elephone با 10 هسته پردازشی و صفحه Edge به بازار می آید-4

به‌ طور کلی S8 بسیار خوش‌دست و دارای ظاهر زیبایی است و گرچه این گوشی در بین رقبای خود چندان مشهور نیست، اما امکانات این تلفن همراه از قبیل اتصال USB باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری و شارژ سریع، این محصول را کمی منحصربه‌فرد کرده است.

click

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *