پنجمین نسخه بتای iOS 11.1 در دسترس تمامی کاربران قرار گرفت

امروز کمپانی اپل پنجمین نسخه بتای iOS 11.1 را برای تمامی تمامی کاربران منتشر کرد که به طور رایگان می توانند این نسخه از سیستم عامل را دانلود و در آیفون یا آیپد خود استفاده نمایند. به تمامی کاربران این سیستم عامل پیشنهاد می کنیم که حتما این بروزرسانی انجام دهند، زیرا بر اساس این بروز رسانی کارایی این گوشی های هوشمند بسیار افزایش پیدا کرده و بسیاری از مشکلات این گوشی ها برطرف گردیده است.

برای اینکه آیفون یا آیپد خود را بروزرسانی کنید، حتما نکات و مراحل زیر را رعایت نمایید:

  1. در ابتدا اطمینان حاصل کنید که باتری دستگاه اپلی شما بیشتر از ۵۰ درصد می باشد و سپس به شبکه ی Wifi متصل شوید.
  2. پس از اطمینان از مورد قبیلی در دستگاه خود به مسیر مقابل بروید: Setting > General < Software Update
  3. مدتی صبر کنید تا دستگاه شما بروزرسانی جدید را جستجو کرده و سپس با مشاهده ی شماره نسخه ی iOS 11.1 به انتهای صفحه نمایش داده شده رفته و گزینه ی Download and Install را انتخاب نمایید.

احتمالا فرآیند بروزرسانی مدتی برای شما زمان ببرد و پس از دانلود شدن کامل سیستم عامل iOS 11.1 یک پیغامی مشاهده خواهید کرد که ” آیا مایل به نصب این بروزرسانی هستید؟” با تایید این پیغام از شما رمز عبوری که به گوشی خود داده بودید، خواسته می شود و سپس گوشی شما ریستارت شده و فرآیند نصب سیستم عامل به طور خودکار انجام می شود.

پنجمین نسخه بتای iOS 11.1 در دسترس تمامی کاربران قرار گرفت -2

شما برای دریافت این بروزرسانی می توانید به سایت beta.apple.com نیز مراجعه کرده و قبل از دریافت بروزرسانی مطالب و باگ های این نسخه ی آزمایشی را نیز بررسی نمایید، تا اینکه پس از نصب این نسخه ی بتا از iOS 11.1 با مشکل مواجه نشوید. توجه داشته باشید که بروزرسانی از طریق وبسایت بسیار سریع بوده و بدون کوچکترین تاخیری به صورت OTA برایتان ارسال می شود.

منبع : زوم تک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *