چشم شناور برای حفاظت از اداره یا منزل شما

دوربین هوشمند Moon محصول شرکت ۱-Ring در مقایسه با سایر دوربین های مدار بسته، دارای ویژگی های خاص و جذابی است و می‌تواند به طور کامل از خانه یا محل کارتان حراست کند.

اگر به دنبال یک دستگاه هوشمند برای کنترل و حفاظت از خانه یا اداره خود هستید، پروژه جدید شرکت ۱-Ring که در سایت Indigogo ارائه شده می تواند جالب توجه باشد (ایندی‌گوگو نام یک وب‌سایت برای جمع‌آوری کمک‌های مالی مردمی برای استارت آپ ها است).

دوربین هوشمند Moon توانایی تصویربرداری ۳۶۰ درجه ای را دارد و دارای قابلیت هایی چون تشخیص روز و شب، شارژ بی سیم، ذخیره سازی در فضای ابری و سنسورهای متعدد برای نظارت بر تمام اتفاقاتی است که در خانه شما رخ می دهد.

این دستگاه که به گفته سازندگانش نخستین دوربین هوشمند معلق جهان است، می تواند کمی از سطح پایه خود بلند شود و در هوا معلق بماند و قادر است در این حالت برای اسکن ۳۶۰ درجه ای محیط اطراف خود حرکت کند.

یکپارچه شدن با اینترنت اشیا و سایر دستگاه های هوشمند خانه و تشخیص صدا از دیگر ویژگی های دوربین هوشمند Moon است. این دستگاه همچنین به صورت بی سیم شارژ می شود و هیچگاه از مدار خارج نمی شود.

سازگار شدن با الکسا، دستیار صوتی هوشمند آمازون، گوگل هوم و پشتیبانی از HomeKit اپل (البته به زودی) ویژگی هایی است که باعث می شود تا این دوربین بتواند در خانه های هوشمند جا خوش کند.

Moon از قابلیت هایی چون ZigBee، Z-Wave، Bluetooth Smart برای اتصال به سایر دستگاه های خانگی استفاده می کند.

لایه کروی لنز از آلومینیوم، پلاستیک و لاستیک ساخته شده است. این دستگاه هنگام تشخیص صدا و یا حرکات در اتاق، به سمت آن چرخیده و شروع به ضبط خودکار تصاویر می‌کند؛ ضمن آنکه می تواند یک هشدار برای صاحب خود بفرستد.

شما می توانید عکس ها یا ویدیوها را به طور خودکار در یک سرویس ابری مانند Google Drive یا Dropbox ذخیره کنید و اگر نگران ضعف سیستم های ابری در حفظ حریم خصوصی هستید، می توانید از کارت microSD این دستگاه استفاده کنید.

این دستگاه با استفاده از برنامه Free Moon Commander از راه دور کنترل می شود و به شما اجازه می دهد وقتی که دور از خانه هستید «چشم» خود را همچنان بر روی آن نگه دارید.

دوربین هوشمند Moon را می توان از پایه آن برداشته و به صورت مغناطیسی به هر سطح فلزی متصل کرد. شارژ بی سیم دستگاه در این حالت تا پنج ساعت ضبط ویدئو HD را پشتیبانی می کند.

چشم شناور برای حفاظت از اداره یا منزل شما دوربین هوشمند Moon -3

سنسورهای Moon می توانند سطح دمای اتاق، رطوبت، نور و دی اکسید کربن را کنترل کنند. این دستگاه همچنین شامل یک ابزار شبیه سازی حضور است که می تواند گاهی اوقات چراغ ها یا سایر دستگاه ها را روشن و خاموش کند، به طوری که انگار فردی در خانه است.

گفتنی است؛ اگر همه چیز بر اساس برنامه ریزی انجام شده پیش برود، دوربین هوشمند Moon در مارس ۲۰۱۸ با قیمت ۳۳۰ دلار در دسترس خواهد بود، اگرچه می توان اکنون این دستگاه را با قیمت ۲۰۹ دلار پیش‌خرید کرد.

کلیک

ویرایش : آبرنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *