کارول آدیرینگ کشتی ارواح!

مثلث برمودا را همه می شناسیم. مکانی وسیع در اقیانوس اطلس که اتفاقات بسیار عجیب و مرموزی در طی سالیان دراز در آن رخ داده که هنوز پاسخی برای انها به دست نیامده.

یکی از این اتفاقات بسیار پر رمز و راز، کشتی (( کارول آدیرینگ )) و ناپدید شدن تمامی خدمه آن است.

 در سال ۱۹۱۹، پنج قایق بادبانی ساخته شدند و به اقیانوس اطلس رفتند. ای کشتیها در تاریخ ۳۱ ژانویه ۱۹۲۱ در کارولینای شمالی پیدا شدند. در آن زمان شایعات زیادی به راه افتاد و قربانی شدن آن‌ها توسط دزدان دریایی بر سر زبان‌ها افتاد.

کارول آدیرینگ کشتی ارواح

احتمال می‌رود که این کشتی‌ها یکی از کشتی‌های اس‌اس هویت باشند که در همان زمان ناپدید شدند. چند ساعت بعد، معلوم شد که یک کشتی بخار ناشناخته، سیگنال‌های کشتی فانوس دار را نادیده گرفته بود.

برخی بر این باورند که این کشتی پررمز و راز هنگام ناپدیدشدن کارول آ دیرینگ، با آن‌ها درگیر شده‌است.

کارول آدیرینگ

دیرینگ (Carrol A.Deering) یک قایق تجاری با پنج بادبان بود و در زمان خود مشهورترین وسیله حمل و نقل دریایی محسوب می‌شد. این قایق در یکی از سفرهای خود در ماه آگوست سال 1920 در حالی که محموله‌ای از ذغال سنگ را حمل می‌کرد مسیر خود را از ویرجینیای آمریکا به سمت ریو دو ژانیرو برزیل آغاز کرد و در سپتامبر همان سال بدون برخورد با هیچ مشکلی محموله خود را سالم تحویل خریدار داد. اما در سفر بازگشت دیرینگ ناپدید می‌شود و در ژانویه سال 1921 در نزدیکی کارولینای شمالی دوباره پیدا می‌شود.

کارول آدیرینگ کشتی ارواح!

نجات دهندگان کشتی پس از یافتن آن در می‌یابند که تمامی خدمه، وسایل جهت یابی، پرونده‌های کشتی و حتی دو قایق نجات آن ناپدید شده‌اند و دیرینگ تبدیل به کشتی ارواح شده است. با اینکه دولت ایالات متحده بررسی‌های زیادی را در مورد این کشتی انجام داد، اما هیچگاه گزارشات رسمی و نتایج تحقیقات منتشر نشدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *