گلوله های برفی غول پیکر در ساحل سیبری

همچنان راز گلوله های برفی سواحل سیبری در هاله ای از ابهام قرار دارد و هیچ محقق و دانشمندی نتوانسته پاسخ قانع کننده ای در مورد آن به مخاطبان و جهانیان بدهد.

تقریبا 2 سال قبل در نوامبر سال 2016 میلادی، در روزی سرد و یخ زده، برخی محققان و افراد بومی در حال گشت زنی در سیبری و در کنار سواحل بودند که با پدیده ای بسیار عجیب و رازآلود مواجه شدند. ساحل سیبری پر بود از گوی های برخی و بسیار سفت یخ که بسیاری از آنها تا 90 سانتیمتر قطر داشتند.

گلوله های برفی غول پیکر در ساحل سیبری

دیدن چنین صحنه ای برای آن افراد بسیار عجیب و حتی ترسناک بود. چگونه ممکن بود چنین گوی های برفی آن هم در این تعداد و ابعاد در آنجا ظاهر شده باشند؟ 

آیا این گلوله های برفی غول پیکر مانند تگرگ از آسمان فرو ریخته بودند؟ آن هم با آن حجم و اندازه های واقعا وحشتناک؟ اگر اینگونه بود پس چرا دقیقا به همان صورت سالم و گرد بودند و هیچکدام بر اثر ضربه اصابت به زمین خورد نشده و نشکسته بودند؟!

آیا از دریا به ساحل آمده بودند؟ چگونه؟ 

گلوله های برفی غول پیکر در ساحل سیبری

تعداد این گلوله های برفی غول پیکر به حدی زیاد و متراکم بود که تقریبا 18 کیلومتر از خط ساحلی سیبری را اشغال کرده بودند.

اما امروز در پنجمین ماه سال 2018 میلادی و گذشت تقریبا 2 سال از آن همچنان برای آن اتفاق نادر و عجیب طبیعی ( و شاید هم غیر طبیعی و ماورالطبیعه ) پاسخی یافت نشده و علت همچنان در حاله ای از ابهام و تاریکی ست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *