گوشی ارزان قیمت و رده پایین شیائومی Redmi 5A معرفی شد

تقریبا دو ماه از معرفی و عرضه گوشی شیائومی Redmi Note 5A می‌گذرد. اکنون نیز این کمپانی پرتلاش چینی از گوشی رده پایین جدیدی با نام شیائومی Redmi 5A رونمایی کرده است.

 این اسمارت‌فون ارزان قیمت به یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی مجهز شده است. چیپست اسنپدراگون 425 نیز وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارد. هم‌چنین شیائومی 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی برای این هندست در نظر گرفته است. برای حل مشکل کمبود فضا، امکان افزودن کارت حافظه جانبی توسط درگاه هیبریدی مشترک با سیم‌کارت فراهم شده است. وظیفه تامین انرژی این مدل را یک باتری 3000 میلی‌آمپری برعهده دارد.

شیائومی Redmi 5A به یک دوربین 13 مگاپیکسلی در بخش پشتی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز شده و میزان گشودگی دیافراگم این دو دوربین به ترتیب f/2.2 و f/2.0 است. دوربین اصلی این دستگاه قادر بوده ویدیوهایی با کیفیت فول اچ‌دی با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط کند.

گوشی ارزان قیمت و رده پایین شیائومی Redmi 5A معرفی شد-3

این گوشی هوشمند دارای رابط کاربری جدید MIUI 9.0 بوده اما با توجه به مشخصات سخت‌افزاری آن می‌توان گفت که این دستگاه تغییر محسوسی در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی شیائومی Redmi 4A نداشته است. این هندست در سه رنگ به فروش خواهد رسید و شیائومی برای آن قیمت 91 دلار را در نظر گرفته و هم‌اکنون از طریق فروشگاه‌های آنلاین معتبر چینی قابل پیش خرید است.

IT

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *