گوگل پیکسل 2 ایکس ال، با وجود عرضه با یک شارژر 18 وات، سرعت شارژِ 10.5 وات دارد

ظاهرا مشکلات گوگل پیکسل 2 ایکس ال تمامی ندارد. امروز در ترنجی خواندیم که برخی از گوشی‌های پیکسل 2 ایکس ال بدون سیستم عامل به بازار عرضه شده‌اند!

هم‌اکنون خبری منتشر شده است که نشان می‌دهد گوگل پیکسل 2 ایکس ال ، از یک مشکل دیگر نیز رنج می‌برد! ظاهرا شارژری که گوگل برای این تلفن تولید کرده ، 10.5 واتی بوده و خبری از شارژر 18 واتی نیست.

براساس گزارش GsmArena ، یکی از کاربران حرفه‌ای گوگل پیکسل 2 ایکس ال با نام Nathan K گزارش داده است که قدرت و سرعت شارژ گوگل پیکسل 2 ایکس ال تقریبا 10.5 وات و یک عدد کاملا غیراستاندارد است. در حالی که گوگل گفته بود که پیکسل 2 ایکس ال را با یک شارژر 18 واتی به بازار عرضه کرده است. قدرت تقریبا بیش از 10.5W پس از 65٪ کاهش می یابد. 

گوگل پیکسل 2 ایکس ال، با وجود عرضه با یک شارژر 18 وات، سرعت شارژِ 10.5 وات دارد-3

در اینجا ممکن است که ما با یک عیب روبرو نباشیم و گوگل و الجی از قصد این اقدام را برای عدم آسیب زدن به باتری انجام داده و در نتیجه طول عمر باتری تلفن خود را بالا برده باشند. این موضوع با ادعای اهالی مانتین ویو مبنی بر وجود سیستم شارژ سریع در پیکسل 2 ایکس ال ، تناقض دارد. باید منتظر باشیم و ببینیم که گوگل به این مشکل جدید ، چه واکنشی نشان خواهد داد. 

toranji

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *