یادگیری ماشینی، آینده آموزش

برای کودکی 10 ساله، آمارتیا مرد آشنای متفکر و باملاحظه ای است. او صبح یک روز دوشنبه در «مدرسه خان لب» (کِی.ال.اس) در شهر مونتین ویو کالیفرنیا، توضیح داد که ریاضی اش «بسیار قوی» است اما باید روی توانایی نوشتنش کار کند.
 

 برای کودکی 10 ساله، آمارتیا مرد آشنای متفکر و باملاحظه ای است. او صبح یک روز دوشنبه در «مدرسه خان لب» (کِی.ال.اس) در شهر مونتین ویو کالیفرنیا، توضیح داد که ریاضی اش «بسیار قوی» است اما باید روی توانایی نوشتنش کار کند. نگران نباشید؛ چون آمار دنیا نقشه ای دارد. او به صورت آنلاین تمرین دستور زبان خواهد کرد. مدت معینی با یک معلم انگلیسی کار کند و با مربی خود مشورت کند. همچنین پس از آن برای کمک گرفتن به موسسه شما ایمیل خواهد زد.

این روشی است که کی.ال.اس برای تشویق کردن ارائه می کند. دانش آموزان آن تکلیف خانگی یا کارت گزارش کار ندارند و تمام روز را در کلاس درس نمی گذرانند. آنها بر اساس سن دسته بندی نمی شوند. آنها همانطور که اهداف و برنامه های فردی خود را دنبال می کنند، فضاهای عمومی شان را به اشتراک می گذارند.

 
این کار با استفاده از نرم افزاری که توسط برنامه نویسان خانگی، برای گرفتن آزمون و تماشای ویدئوهای درسی ساخته شده است انجام می شود؛ ویدئوهایی که سازمان خواهر مدرسه، «آکادمیِ خان»، که آموزش های آنلاین ارائه می کند، ساخته است، تیمی از مدرسان مثل معلم با کارهای آکادمیک به شاگردان شان کمک می کنند. باقی مربیان صفات شخصیتی مانند کنجکاوی و خودآگاهی را آموزش می دهند.
منبع: صدا
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *