آیا جود لا بازیگر اصلی (( کاپیتان مارول )) می شود؟

جود لا بازیگر 44 ساله انگلیسی این روزها مشغول مذاکره با استودیو مارول است تا در پروژه سینمایی «کاپیتان مارول» نقش مقابل بری لارسن را ایفا کند. همان‌طور که قبلا هم اعلام شد بن مندلسن در نقش شخصیت شرور این فیلم ظاهر خواهد شد و آنا بادن و رایان فلک مشترکا کارگردانی این پروژه را بر عهده دارند. کوین فایگی هم که مثل همیشه تهیه‌کنندگی فیلم جدیدی از جهان سینمایی مارول را بر عهده دارد. مارول هنوز به خبر احتمال حضور جود لا به عنوان بازیگر نقش اول مرد «کاپیتان مارول» واکنش نشان نداده است.

ورایتی به نقل از منابع آگاه از مذاکره ستاره سریال «پاپ جوان» با سازندگان استودیو مارول خبر داده است. جنوا رابرتسن دورت نگارش سناریوی «کاپیتان مارول» را به همراه مک لوفاو فیلمنامه‌نویس انیمیشن برنده اسکار «پشت و رو» به انجام رسانده و نویسندگی نسخه‌های اولیه این پروژه ابرقهرمانی بر عهده نیکول پرلمن بوده است.

خط اصلی داستان فیلم ماجرای کارول دنورس خلبان نیروی هوایی را دنبال می‌کند که در جریان سانحه‌ای دی ان ای او با کد ژنتیکی یک موجود فضایی ترکیب می‌شود. این تغییر و تحول باعث ایجاد نیروهای ماورایی از جمله قابلیت پرواز، قدرتمندی و استفاده از انرژی در کارول می‌شود. لارسن بازیگر برنده اسکار درام تحسین شده «اتاق» ایفاگر نقش این شخصیت خواهد بود.

جود لا قرار است در نقش دکتر والتر لاسن معروف به «مار-ول» بازی کند که تبدیل به مرشد و راهنمای دنورس می‌شود تا او را در سفر کشف قدرت‌های ماورایی‌اش همراهی کند.

آیا جود لا بازیگر اصلی (( کاپیتان مارول )) می شود؟

امسال در رویداد سینمایی کامیک کان سن دیه گو، فایگی اعلام کرد داستان این فیلم ابرقهرمانی در سال‌های دهه 1990 رخ می‌دهد، پیش از آن‌که ایده متحد شدن به فکر انتقامجویان خطور کند و احتمال می‌رود ساموئل ال. جکسن دوباره برای بازی در نقش نیک فیوری برگردد.

طبق تقویم اکران مارول، این فیلم از هشتم مارس 2019 آماده نمایش در سینماهای دنیا می‌شود.

منبع : آی سینما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *