راز cicada 3301 همچنان در ابهام!

cicada 3301 رازی عجیب و همچنان در ابهام 

در جهان دیروز و امروز ما، در تمامی جوامع در هر کشوری، علاوه بر افراد مفید و روشن و سفید، افراد مرموز و ناشناخته و همچنین گروههای عجیب و غریبی هر روزه اعلام وجود می کنند که بسیاری از آنها هم اغلب عمر کوتاهی دارند و تنها نشانه و علائمی که از آنها باقی می ماند، یا خرابی ها و لطمات گسترده به جامعه و مردم است و یا حتی آنقدر محدود عمل می کنند که گاه، فقط 1 یا چند عکس و دست نوشته از خود باقی خواهند گذاشت.

یکی از این گروههای عجیب و مرموز، cicada 3301 است. گروهی مرموز و ناشناخته.

این گروه در سال 2012 میلادی و در ابتدای سال، آغاز فعالیت و شهرت خود را از طریق اینترنت اعلام کرد و بلافاصله با انتشار تصویری که بیشتر شبیه به یک مگس یا حشره ای مانند آن است، ابهامات در مورد خود را استارت زد.

این گروه  بعد از انتشار این تصویر عجیب، از علاقمندان و کنجکاوان دنیای علم و اینترنت خواست، راز نهفته در تصویر را مشخص کنند.

راز cicada 3301 همچنان در ابهام!

بعد از این درخواست، افراد بسیار زیادی، کار بر روی تصویر مورد نظر را آغاز کردند و هر از گاهی افرادی از کشورهای مختلف، نتایج تحقیقات خود را اعلام و عنوان می کردند که به نتایج بهتر از دیگران دست یافته اند.

و اما پس از مدتی، گروهی از کنجکاوان، اعلام کردند که پاسخ این معما را یافته اند! اما آنها هم هیچ اطلاعی از منتشرکنندگان این تصویر نداشته و نیافتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *