آخرین جزئیات زمین لرزه 5 ریشتری در استان فارس / امداد و نجات

آخرین جزئیات زمین لرزه 5 ریشتری در استان فارس ؛ رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به آخرین جزئیات زمین‌لرزه 5 و یک دهم ریشتری در خنج استان فارس گفت: خوشبختانه این زمین‌لرزه تلفات جانی نداشته است.
 آخرین جزئیات زمین لرزه ۵ ریشتری در استان فارس / امداد و نجات

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به آخرین جزئیات زمین‌لرزه 5 و یک دهم ریشتری در خنج استان فارس گفت: خوشبختانه این زمین‌لرزه تلفات جانی نداشته است.

به گزارش ” xmarmooz.com ” ، مرتضی سلیمی در ارتباط با آخرین جزئیات زمین‌لرزه 5 و یک دهم ریشتری در استان فارس اظهار داشت: این زمین‌لرزه ساعت 6 و 3  دقیقه صبح امروز در 33 کیلومتری افزر و 35 کیلومتر خنج همچنین 35 کیلومتری محمله رخ داده است.

وی افزود: بر اساس بررسی 3 تیم ارزیاب در 4 روستای سیف‌آباد، تخته، چاه‌طلا و خیرآباد تاکنون این زمین‌لرزه خسارات جانی به همراه نداشته است. البته ترک خوردگی و شکستن شیشه‌های منازل مسکونی گزارش شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: این 4 روستا دارای هزار و 980 نفر سکنه یا 422 خانوار بوده که نیروهای امدادی در منطقه حاضر بوده و اقدامات لازم را جهت کمک به حادثه‌دیدگان احتمالی انجام می‌دهند

 
منبع: فارس 

[maxbutton id="4" ] [maxbutton id="8" ] [maxbutton id="5" ] [maxbutton id="10" ] [maxbutton id="11" ] [maxbutton id="12" ] [maxbutton id="13" ] [maxbutton id="14" ] [maxbutton id="15" ] [maxbutton id="16" ] [maxbutton id="17" ] 

[useful_banner_manager banners=9 count=1]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *