اپل پارک و آمفی تئاتر استیو جابز

اپل پارک و آمفی تئاتر استیو جابز : اپل پارک مکانی برای کارمندان، مرکز ملاقات، اپ استور و کافی شاپ عمومی در مساحت ۱۰۰ هزار فوت مربع برای کادر اداری و محققان خواهد بود و سالن آمفی تئاتر آن موسوم به سالن استیو جابز بیش از ۱۰۰۰ صندلی دارد.

دفترمرکزی فضایی شکل اپل آوریل افتتاح می‌شود. کمپس ۱۷۵ جریبی، «اپل پارک» / Apple Park نامگذاری شده است و ظرفیت ۱۲ هزار نفر را دارد.

اپل پارک مکانی برای کارمندان، مرکز ملاقات، اپ استور و کافی شاپ عمومی در مساحت ۱۰۰ هزار فوت مربع برای کادر اداری و محققان خواهد بود و سالن آمفی تئاتر آن موسوم به سالن استیو جابز بیش از ۱۰۰۰ صندلی دارد.

اپل پارک و آمفی تئاتر استیو جابز را ببینید

اپل پارک و آمفی تئاتر استیو جابز

عملیات انتقال ۶ ماه به طول خواهد انجامید و ۹ هزار درخت بناهای شیشه‌ای را در برگرفته است و کل این بنا به‌طور ۱۰۰ درصد با اصول محیط زیستی فوق مدرن شکل‌گرفته که تأمین انرژی با سیستم‌های خورشیدی تعبیه‌شده در جای جای کمپس انجام می‌شود و یکی از بزرگ‌ترین مراکز مجهز به تجهیزات انرژی خورشیدی جهان را در خود جای‌داده است.

اپل پارک و آمفی تئاتر استیو جابز را ببینید
اپل پارک و آمفی تئاتر استیو جابز را ببینید

به نقل از خبرآنلاین، «اپل پارک» بزرگ‌ترین بنای مجهز به تهویه مطبوع طبیعی در جهان است که در ۹ ماه از سال بدون نیاز به وسایل گرمایشی و سرمایشی ساکنان را به‌سوی آرامش در محیط کار می‌برد و این نکته برای کالیفرنیای همیشه گرم و آفتابی جالب‌توجه است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *