تاریخ انتشار بازی Rugby 18 منتشر شد

ایکو سافتور، بیگ‌بن اینترکتیو و ماکسیموم گیمز با انتشار ویدیو توضیحات سازنده بازی Rugby 18، تاریخ انتشار این بازی راگبی را هم مشخص کردند.

در تازه‌ترین اخبار بازی سه کمپانی ایکو سافتور، بیگ‌بن اینترکتیو و ماکسیموم گیمز امروز ویدیویی از توضیحات سازندگان در مورد بازی Rugby 18 را منتشر کردند که جنبه‌های مختلف توسعه این بازی راگبی در آن تشریح می‌شود. علاوه بر توضیحات اهداف اولیه، جمع آوری بازیکنان، خلق طرفداران تیم‌ها در استادیوم‌ها و ساخت انیمیشن‌ها، آن‌ها تاریخ انتشار بازی که مصادف با ۲۷ اکتبر (۵ آبان) است هم مشخص کردند.

از همان ابتدا، سازندگان قصد داشتند بازی کاملا شبیه به واقعیت باشد، به همین علت آن‌ها یک سیستم گیم‌پلی جدید و منحصر به فرد برای بازی Rugby 18 خلق کرده‌اند. برای خلق آمار و شرایط دقیق بازیکنان و تیم‌ها، سازندگان از آمار رسمی مسابقات قهرمانی مختلف راگبی استفاده کردند تا هر بازیکن دقیقا حالتی مشابه با حالت واقعی داشته باشد.

یکی از بزرگترین چالش‌های فنی تیم سازنده به خلق تماشاگران داخل هر استادیوم باز می‌گردد؛ تماشاگرانی که هر یک لباس منحصر به فردی به تن داشته و با توجه به تیمی که از آن حمایت می‌کنند، پرچم‌های ویژه‌ای تکان می‌د‌هند. همچنین گاهی آن‌ها در جریان مسابقه موج مکزیکی انجام می‌دهند. سازندگان وقت زیادی روی طراحی انیمیشن‌های بازی گذاشته‌اند و برای موثق و معتبر بودن حرکات بازیکنان، از موشن کپچر استفاده کرده‌اند.

تاریخ انتشار بازی Rugby 18 منتشر - 2شد

بازی Rugby 18 همانطور که از نامش پیداست یک بازی راگبی است که بیشتر باشگاه‌ها و بازیکنان راگبی نیم‌کره شمالی جهان را در خود دارد. برای انجام مسابقات، انتخاب‌های فراوانی برای بازیکنان وجود دارد. برای مثال می‌توان به فازهای متنوع مسابقه اشاره کرد که بازیکنان می‌توانند مهارت و تکنیک خود در بازی را اصلاح و بهبود بخشند. در بازی راگبی 18 بیش از ۲۰۰۰ بازیکن راگبی حرفه‌ای از فصل ۱۷-۱۸ مسابقات وجود خواهد داشت.

بازی ورزشی Rugby 18 در تاریخ ۵ آبان برایکامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع zoomg – dualshockers
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *