دید برقی پورشه

پورشه قصد دارد همزمان با افزایش توان محصولات به واسطه استفاده از موتورهای برقی،‌ حجم پیشرانه‌های درون‌سوز استفاده شده در این محصولات را نیز کمتر کند.

به گزارش اخبار خودرو ، امی ویلسون یکی از نویسندگان وب‌سایت اتونیوز در مقاله‌ای تحلیلی در این وب‌سایت منتشر شد، به بررسی شرایط آتی زیر‌مجموعه اسپرت‌ساز گروه خودروسازی فولکس‌واگن، یعنی پورشه در بحث تولید خودروهای برقی پرداخته است، که گزیده این مقاله را در پیش رو می‌بینید.

دید برقی پورشه

پورشه به عنوان عضو مهمی از گروه فولکس‌واگن باید در برنامه این شرکت برای تولید ۳۰۰ مدل خودروی برقی تا سال ۲۰۳۰ ‌نقش پررنگی داشته باشد. این شرکت تا آن زمان باید با اضافه کردن موتور برقی به محصولات خود، قدم‌به‌قدم به تولید خودروهای تمام‌برقی نزدیک‌تر شود، اما پیش‌دستی کرده و می‌خواهد برای انتهای دهه جاری خودروی سدان تمام‌برقی که با کد ماموریت برقی یا Mission E معرفی شده را تحویل بازار دهد.

پس از عرضه این محصول باید منتظر نسخه تمام‌برقی شاسی‌بلند پورشه ماکان باشیم. پورشه قصد دارد همزمان با افزایش توان محصولات به واسطه استفاده از موتورهای برقی،‌ حجم پیشرانه‌های درون‌سوز استفاده شده در این محصولات را نیز کمتر کند.

پس از بحران دیزلی که گروه فولکس‌واگن پشت‌سر گذاشت،‌ پورشه هیچ محصول دیزلی به ایالات‌متحده نفرستاد. همچنین این شرکت وارد سگمنت‌های جدیدی مثل نسخه استیشن مدل پانامرا و البته شاسی‌بلندهایی با ظاهر کوپه شده که در راه هستند.

ما قصد داریم سرنوشت محصولات فعلی را تا ۲۰ سال آینده پیش‌بینی کنیم. پورشه ۷۱۸ باکستر:‌ کاملا قابل پیش‌بینی است که رودستر جذاب پورشه ترک نخواهد شد و نسخه‌های جدیدی برای تنوع در بازه قابل انتخاب پیشرانه آن معرفی خواهند شد،‌ اما تا سال ۲۰۲۰ احتمالا نسخه کاملا جدید از باکستر معرفی خواهد شد که احتمالا مثل نسل حاضر شمارنده این مدل را یک رقم به جلو خواهد برد.

پورشه ۷۱۸ کایمن:‌ درست مثل مدل باکستر پورشه قصد دارد به زودی تنوعی را در نسخه‌های مختلف این خودرو ایجاد کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *