رشد سالانه فروش خودرو در اسپانیا برای سومین بار

رشد سالانه فروش خودرو در اسپانیا برای سومین بار ؛ در ماه دسامبر فروش خودرو در بازار اسپانیا با افزایش ۳/ ۹ درصدی رو‌به‌رو شد و به این ترتیب در سال ۲۰۱۶، سومین سال پیاپی رشد دو رقمی فروش در این کشور رقم خورد.

 رشد سالانه فروش خودرو در اسپانیا برای سومین بار

در ماه دسامبر فروش خودرو در بازار اسپانیا با افزایش ۳/ ۹ درصدی رو‌به‌رو شد و به این ترتیب در سال ۲۰۱۶، سومین سال پیاپی رشد دو رقمی فروش در این کشور رقم خورد.

به گزارش ” xmarmooz.com ” به نقل از آتوموتیو نیوز، سندیکای خودروسازان اسپانیا اعلام کرد رشد سالانه فروش خودرو در اسپانیا برای سومین بار افزایش یافت . فروش در ماه دسامبر به ۹۶ هزار و ۸۸۶ دستگاه افزایش یافته است. فروش به اشخاص تقریبا بدون تغییر بوده است، اما فروش به کسب‌و‌کارها ۲۱ درصد جهش کرده است. فروش به شرکت‌های کرایه خودرو نیز با افزایش ۳۸ درصدی رو‌به‌رو شده است. فروش در کل سال ۲۰۱۶ رشد ۱۱ درصدی را ثبت کرده و به ۱۵/ ۱ میلیون دستگاه رسیده است. به گزارش دنیای اقتصاد، فیات کرایسلر بیشترین رشد فروش را در بازار فرانسه داشته و فروش این خودروساز ۳۶درصد جهش کرده است. فروش آلفا رومئو ۸/ ۸ درصد رشد کرده است. در میان برندهای گروه خودروسازی فولکس‌واگن، برند فولکس‌واگن با رشد ۵/ ۷ درصدی فروش رو‌به‌رو شده و فروش اشکودا ۱۹ درصد افزایش یافته است.

منبع خارجی : Automotivenews 

منبع داخلی : carsnews 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *