رنو در ایران ؛ رنو ایران را به پایگاه تولیدی خود تبدیل می کند

رنو در ایران ؛ قائم مقام ارشد رنو تاکید کرد: رنو به دنبال این است که ایران را به پایگاه تولیدی خود تبدیل کند.

 

قائم مقام ارشد رنو تاکید کرد: رنو به دنبال این است که ایران را به پایگاه تولیدی خود تبدیل کند.

به گزارش ” xmarmooz.com ” به نقل از ۱۶۱۶، برنارد کمبیه، در چهارمین همایش بین المللی خودرو، اظهار کرد:من برای چهارمین بار در این همایش شرکت می کنم و این نشانه تعهد ما به ایران است. وی با اشاره به اینکه ۳۷ درصد از فروش رنو در سال گذشته متعلق به آفریقا و خاورمیانه و هند بوده است، گفت: سال گذشته در ایران فروش خوبی داشتیم که مدیون همکاری شرکا هستیم.

کمبیه، با بیان اینکه ایران یکی از ستون های ما برای توسعه فعالیت هایمان است، تاکید کرد:کیفیت و خدمات پس از فروش برای ما بسیار اهمیت دارد و مشتری در کیفیت ما تصمیم گیر است.

قائم مقام ارشد رنو با اشاره به اینکه گروه رنو برنامه هایی را برای افزایش رضایتمندی مشتریان در نظر گرفته و اکنون رابطه ما با مشتریان در حال بهتر شدن است، اظهار کرد: انتظارات مشتریان در بازار ایران مغفول باقی مانده است .به گفته اوتوقع مشتریان از خدمات، زمان حداقلی برای ارائه خدمات و نرخ گذاری شفاف خدمات است.

وی با اشاره به اینکه انطباق با این استانداردها نیاز به یک شبکه خدمات پس از فروش است، خاطرنشان کرد:آموزش نیروی انسانی، بهینه سازی ارائه خدمات، کنترل ارائه خدمات و به کار گیری فناوری های جدید از جمله ماموریت های این شبکه است.

رنو در ایران


[the_ad id=”1833″]

[the_ad id=”1836″]

[useful_banner_manager banners=33 count=1]

[useful_banner_manager banners=34 count=1] 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *